Жінки в Європі стали використовувати цей прийом набагато пізніше, на початку XX століття, і, власне, з огляду на орієнталізм і подання Поля Пуаре. Наступним помітним періодом стали 70-ті. На хвилі інтересу до східного костюма та етнічного стилю в моду увійшли каптани: їх носили зі штанами, як правило, розкльошеними. Хто скаже, що штани із сукнею — «антимода», частково має рацію. Саме таке поєднання показав Марк Джейкобс у 1992 році, позначивши гранж як напрямок у моді. Джейкобс одягнув на моделей легкі сукні з квітковим принтом поверх картатих штанів. Критики назвали це вульгарністю, але з часом звикли, а прийом став одним із ключових для моди всіх 90-х.
Це поєднання речей повернулося в моду завдяки хвилі нового ретро та курсу на еклектичність у стилі 70-х. Однак найкраще його представляють дизайнери-мінімалісти: THE ROW, Ellery, Theory та Rag & Bone. Гармонійніше, за їхньою версією, виглядають сукні та штани одного кольору або в тон, а також схожої фактури тканини. Stella McСartney і Tibi поєднують легкі вечірні сукні з клешами. Adam Lippes і EDUN опоясують сукню, позначаючи талію. а Крістоф Лемер і зовсім відкриває показ своєї останньої колекції для Hermès сукнею з розрізами з боків, одягнених поверх штанів.
Гармонійніше, за їхньою версією, виглядають сукні та штани одного кольору або в тон.
Половина весняно-літньої колекції Фібі Файло у Céline включає цей стильовий прийом. Особливо вдалим у неї виглядає варіант із сукнею з розрізами з боків: крізь них видно штани.
З іншого боку, тенденція стосується і невичерпного інтересу до Сходу. Наприклад, у весняно-літній колекції THE ROW образи надсилають до індійської культури, але залишаються придатними для повсякденності. Ports 1961 та Loewe поєднують укорочені штани з прозорою, майже індійською тунікою.