UA
RU

Як одягтися на співбесіду, щоб отримати роботу мрії

Редагувати переклад
Попереджений значить озброєний. 
Як одягтися на співбесіду, щоб отримати роботу мрії.

@pepamack

Пошуки роботи завжди здаються нестерпними тортурами, а вибір одягу для співбесіди — це ще мука. Діловий костюм чи вільна сорочка з джинсами, може, просто футболка та чорні штани, чи все-таки сукня? Давайте розберемося, як одягнутися на співбесіду, щоб отримати роботу мрії.

Читайте також: 5 ідей, як носити білі джинси влітку

 

Зовнішній вигляд має значення

Багато хто помилково вважає, що їх повинні оцінювати не за зовнішнім виглядом, а виключно за професійними навичками та резюме. Безумовно, бувають рідкісні винятки, коли ви готові взяти на роботу за будь-яких обставин, тому зовнішній вигляд грає не головну роль. В інших випадках варто тримати при собі всі козирі, у тому числі зовнішній вигляд.

Як одягтися на співбесіду, щоб отримати роботу мрії.

@tbymallano

Яка у вас професія?

Вибір одягу для співбесіди залежить від професії і, безумовно, від компанії, в яку ви влаштовуєтеся. Буде набагато краще, якщо вже на першій зустрічі ваш потенційний роботодавець побачить, що ви поцікавилися, який дрес-код в організації та прийшли у всеозброєнні. Тоді він зрозуміє, що ви налаштовані рішуче. Якщо ви йдете на співбесіду до банку, юридичної чи економічної компанії, державна установа — віддайте перевагу діловому стилю. 

Якщо ваша професія творча та пов'язана з музикою, журналістикою, дизайном, мистецтвом чи модою, то постарайтеся показати свою творчу натуру та вибирайте вбрання, яке підкреслить вашу індивідуальність. Класика у разі не підійде. 

Читайте також: Головні антитренди нового сезону

 

Брючний костюм

Брючний костюм із життя виключно офісних працівників давно перекочував у гардероби всіх модниць та модників світу. Вибирайте вбрання не яскравого кольору, що кричить, а нейтрального або класичного чорного. Не варто захоплюватися аксесуарами, у цьому випадку вони будуть недоречними. Якщо ситуація дозволяє, то можете замінити класичне взуття на лофер, кеди або грубі черевики. 

[product_gallery id=171071]
 

Біло-чорна гама

Більшість компаній дотримуються класичних поглядів на дрес-код і не сприймають жодних кольорів, крім білого, чорного і сірого. Грати проти правил і приходити на роботу чого захочеться, у вас не вийде, тому приймайте правила гри ще до старту на новій роботі або не ходіть на співбесіду зовсім. Якщо в гардеробі практично немає речей, що підходять під такий дрес-код, це чудова нагода сходити на шопінг. 

[product_gallery id=171080]

Читайте також: Тренди, які ми підглянули на Тижні моди у Нью-Йорку

Лаконічне плаття

Якщо костюм – це не ваше, пропонуємо звернути увагу на приталені чи вільні сукні. Не надягайте занадто короткі моделі та впритул обтягуючі, це може зіграти проти вас. Недоречно будуть виглядати сукні з активними принтами та яскравими кольорами. Не варто рябити в очах потенційного начальства, краще надягніть класичний горох або лаконічну смужку. 

[product_gallery id=171089]
 

Кежуал

Якщо компанія, в яку ви влаштовуєтеся, досить лояльна до зовнішнього вигляду своїх співробітників і не змушує кожен ходити в білій сорочці та спідниці, то віддайте перевагу кежуалу. У такому разі на співбесіді будуть доречні зручні прості речі – кардигани, сорочки, футболки та навіть джинси. 

[product_gallery id=171094]

Читайте також: Як зберегти здоров'я: 5 порад для офісних працівників

Аксесуари

Зіпсувати образ і зробити його краще може лише одна деталь, але співбесіда – не місце для експериментів. Якщо ви не впевнені, що новий пояс підходить під обраний образ, а сережки під зачіску, йдіть без них. 

[product_gallery id=171106]
 

Сумки

Мініатюрні клатчі краще залишити до вечірнього виходу або першого корпоративу, там він буде доречнішим. А на співбесіду візьміть містку сумку, в яку при нагоді можуть поміститися документи та ноутбук. 

[product_gallery id=171100]
 

Читайте також: Головні тренди та антитренди у світі б'юті

Макіяж і зачіска

Про одяг поговорили, але є ще кілька інших моментів. Макіяж, наприклад, краще зробити нейтральним – жодних червоних губ та яскравих тіней. Парфумом сильно не захоплюйтесь, тому що не всім подобаються різкі запахи, а якщо у вашого роботодавця алергія, то вам подвійно не пощастить.

З волоссям дотримуємося схожого принципу — воно має бути вимитим, добре покладеним, але химерні зачіски залиште випускницям. В арсеналі людини, яка шукає роботу, будуть доречні легкі ненав'язливі укладання.

На співбесіді вам має бути комфортно, тому нові речі нехай зачекають на найкращий випадок. Нещодавно куплені туфлі можуть натирати, а спідниця сковувати рухи, тож нехай у бій йдуть перевірені жителі вашого гардеробу. 

Пам'ятайте, що найголовніше – виглядати охайно і бути професіоналом своєї справи!

Статті на тему