UA
RU

Кампейн Givenchy переносить подіум у реальність

Редагувати переклад

Чи не відривайся від реальності — нова заповідь Ріккардо Тиші.

givenchy-fall-campaign-bts-03

Слідом за кампейном Dolce & Gabbana, В якому одяг бренду продемонстрували прості люди з вулиці, до реалізму звертається і Givenchy. Одяг Будинку завжди дарує мрію, а сьогодні вона має стати зрозумілою багатьом.

Ні, в кампейні Тиші, як і раніше, беруть участь професійні моделі, проте їх помістили в реальні умови. Ось жінки штурмують офісну будівлю на П'ятій авеню в чорних костюмах брючних або стоять біля йога-центру в нарядах з містичними єгипетськими принтами.

givenchy-fall-campaign-bts

Через десять років перебування біля керма Будинку Ріккардо Тиші хоче показати, наскільки великий є Всесвіт Givenchy, що охоплює інтереси найрізноманітнішої аудиторії покупців. Кожна колекція Givenchy має свою структуру – класична, міська та сезонна мода. Це демонструє його можливості як дизайнера та максимізує бізнес.

Читайте також: 8 тисячоліть в одній колекції: показ Givenchy fw'16

"Моє шоу завжди є потужною ін'єкцією божевілля та мрії", сказав Ріккардо Тіші. «Я впевнений, що деякі люди розуміють, але я хочу, щоб широка громадськість теж розуміла, як мати із цим справу.

Фото: Givenchy

Статті на тему