Представниці двох поколінь зустрілися в одному знімальному майданчику.
Взуттєвий бренд Stuart Weitzman продемонстрував новий кампейн, головними героїнями якого стали Кейт Мосс та Джіджі Хадід. Такий вибір Стюарт Вайцман зробив недарма, адже за допомогою цієї рекламної кампанії він хотів довести, що немає вікових меж у моді, а його нова колекція створена для всіх поколінь.
В основу нової кампанії лягла монохромна зйомка, де дві моделі постали в простих білих та чорних вбраннях. Головний акцент на нову весняно-літню колекцію бренду Stuart Weitzman.
Читайте також: ДЖІДЖІ ХАДИД ВИПУСТИТЬ СПІЛЬНУ КОЛЕКЦІЮ ВЗУТТЯ ЗІ СТЮАРТОМ ВАЙЦМАНОМ
Нагадаємо, що Джіджі Хадід вже не вперше співпрацює з взуттєвим брендом. Раніше вона брала участь у зйомках рекламної кампанії, що проходили влітку, а восени модель презентувала власну колекцію взуття The Gigi Mules, створену спільно зі Стюартом Вайцманом.