Дівчата приєдналися до шанувальниць взуття дизайнера.
Двох молодих зірок запросили взяти участь у рекламній кампанії дизайнера Стюарта Вейцмана, який презентував нову колекцію взуття під назвою «#SWWomen». Крім Кендалл Дженнер та Віллоу Сміт, у кампейні також знялися Ян Лі та Джин Кемпбелл.
Читайте також: ТЕПЛІШЕ, ЩЕ ТЕПЛІШЕ: 10 УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ, ЯКІ ШИЮТЬ ПУХОВИКИ
У новій кампанії Вейцмана беруть участь молоді дівчата з різними типажами, інтересами та навіть кольором шкіри: супермодель Кендалл Дженнер, співачка Віллоу Сміт, китайська актриса та співачка Ян Мі, а також модель Джин Кемпбелл. Суть її полягає в тому, щоб продемонструвати багатогранність нових моделей взуття від Stuart Weitzman, адже ця лінійка вийшла під егідою тренду на натуральність – до неї входять практично всі тілесні відтінки, починаючи від найтемнішого і закінчуючи мармуровою світлою.
У кампейні представлені три нові моделі: “NUDIST” – класичні босоніжки на високому підборі, “NUNAKEDSTRAIGHT” – kitten-heel босоніжки та “ANNY” – туфлі-човники. Крім літніх варіантів взуття, американський дизайнер презентував і демісезонну модель «LANDRY — ботильйони на зручному підборі.
На фотографіях моделі позують у нюдових сукнях та костюмах, з мінімальною кількістю косметики, роблячи акцент на нову лінійку взуття. Фотографами цієї зйомки стали Інес ван Ламсверд та Вінуд Матадін.
Взуттєвий лейбл пишається тим, що випускає непідвладні моделі для сучасної жінки. Багато знаменитостей є шанувальниками бренду, зокрема Джіджі Хадід (вона співпрацювала зі Стюартом Вейцманом у 2016 році у створенні власних пар), Кріссі Тейген, Емілі Ратаковські, Дженніфер Лопес і навіть члени королівської родини — Кейт Міддлтон та Меган Маркл.