Закрити
UA
Мода

Кендал Дженнер та Віллоу Сміт стали обличчями нового кампейну Stuart Weitzman

Поділись:

Дівчата приєдналися до шанувальниць взуття дизайнера.

posts-to-db-Фото 1

@stuartweitzman

Двох молодих зірок запросили взяти участь у рекламній кампанії дизайнера Стюарта Вейцмана, який презентував нову колекцію взуття під назвою «#SWWomen». Крім Кендалл Дженнер та Віллоу Сміт, у кампейні також знялися Ян Лі та Джин Кемпбелл.

Читайте також: ТЕПЛІШЕ, ЩЕ ТЕПЛІШЕ: 10 УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ, ЯКІ ШИЮТЬ ПУХОВИКИ

У новій кампанії Вейцмана беруть участь молоді дівчата з різними типажами, інтересами та навіть кольором шкіри: супермодель Кендалл Дженнер, співачка Віллоу Сміт, китайська актриса та співачка Ян Мі, а також модель Джин Кемпбелл. Суть її полягає в тому, щоб продемонструвати багатогранність нових моделей взуття від Stuart Weitzman, адже ця лінійка вийшла під егідою тренду на натуральність – до неї входять практично всі тілесні відтінки, починаючи від найтемнішого і закінчуючи мармуровою світлою.

posts-to-db-Фото 2

@stuartweitzman

У кампейні представлені три нові моделі: “NUDIST” – класичні босоніжки на високому підборі, “NUNAKEDSTRAIGHT” – kitten-heel босоніжки та “ANNY” – туфлі-човники. Крім літніх варіантів взуття, американський дизайнер презентував і демісезонну модель «LANDRY — ботильйони на зручному підборі.

На фотографіях моделі позують у нюдових сукнях та костюмах, з мінімальною кількістю косметики, роблячи акцент на нову лінійку взуття. Фотографами цієї зйомки стали Інес ван Ламсверд та Вінуд Матадін. 

posts-to-db-Фото 3

@stuartweitzman

Взуттєвий лейбл пишається тим, що випускає непідвладні моделі для сучасної жінки. Багато знаменитостей є шанувальниками бренду, зокрема Джіджі Хадід (вона співпрацювала зі Стюартом Вейцманом у 2016 році у створенні власних пар), Кріссі Тейген, Емілі Ратаковські, Дженніфер Лопес і навіть члени королівської родини — Кейт Міддлтон та Меган Маркл.