Фешн-фільм із нової кампанії RESERVED отримав назву “Ciao Kendall”.
Продовжуючи кампанії з Кейт Мосс, Сінді Кроуфорд, Адвоа Абоа та Іриною Шейк, польський модний бренд RESERVED знову приваблює у свою кампанію світову зірку.
Читайте також: Кендал Дженнер стала блондинкою
Особою кампанії RESERVED осінь-зима 19/20 стає Кендал Дженнер — ікона сучасної поп-культури, королева соціальних медіа та топ-модель. 116 мільйонів передплатників Instagram, зріст 180 см і топові позиції серед найоплачуваніших моделей у списку Forbes — сьогодні Кендал Дженнер, безсумнівно, одна з найвидатніших особистостей у світі моди.
Ця рекламна кампанія далеко не перша у модельній кар’єрі Кендал Дженнер. На її рахунку є зйомки для взуттєвих брендів, так і для марок білизни. Цього сезону, крім співпраці з RESERVED Кендал ходила на подіумах у рамках Тижня моди.
У відео від режисера Гордона Фон Штайнера Кендалл перетворюється на зірок найвідоміших італійських фільмів. У танцювальних рухах вона виявляє природний акторський талант, спокушає та заграє з камерою. Все непередбачувано у цьому сюрреалістичному фешн-фільмі RESERVED. Ми переносимося до італійської вілли у стилі бароко, де Кендалл Дженнер мріє та грає роль різних персонажів.
В одній сцені вона італійська аристократка зі старих фільмів, в іншій — божевільна ретро дівчина, захоплена танцями. Ми бачимо її як молоду бунтарку 1990-х і як сирену, що плаває у великому акваріумі.
Читайте також: Найкращі рекламні кампанії цієї осені
Кендалл змінює багато образів у цій кампанії. В одній сцені вона нагадує витончену Софі Лорен із фільму «Шлюб по-італійському», а в іншій — юну Наталі Портман із «Леона».
Колекції RESERVED осінь-зима є джерелом цих натхнень. Стиль бренду цього сезону дозволяє головному персонажу – іконі стилю Кендалл – втілити всі свої фантазії та бажання в реальне життя.
Гордон Фон Штейнер, сценарист, режисер та хореограф фільму «Ciao Kendall!», працював з великими будинками моди, починаючи від Prada, Gucci, Dior, Miu Miu та Louis Vuitton, і був творцем попередніх фільмів RESERVED #ILoveYouCindy та #IcanBogie.
Особою рекламної кампанії #ILoveYouCindy була інша супермодель – Сінді Кроуфорд. Фешн-відео, як і сама колекція, було надихнуте епохою 80-х та 90-х років.
Фільм #IcanBoogie був присвячений ретро-настрою 1960-х та 1970-х років. Головні ролі в цій кампанії дісталися польській акторці Джоенне Куліг, зірці фільму «Холодна війна», який отримав приз Венеціанського кінофестивалю за найкращу режисуру, а також Жанні Дама, одній із найвідоміших французьких блогерів сучасності та трендсеттерів. Не дивно, що після таких запрошених зірок обличчям нової кампанії RESERVED стала не менш впізнавана особистість. Кендал Дженнер ідеально вписується у філософію бренду.
Стиліст Джейкоб К відповідає за стиль Кендал у новій кампанії. Раніше Джейкоб співпрацював з Кендалл над її обкладинкою для італійського “Vogue” і працює з багатьма міжнародними журналами, включаючи “Vogue Nipon”, “W” та “Dazed”.
Гордон Фон Штайнер, окрім кампейнів, знімає і далекі від світу моди відео. Наприклад, нещодавно режисер випустив міні-фільм, присвячений київському району Троєщина, який став частиною виставки Troya у Нью-Йорку.
Про те, що Кендал Дженнер стане обличчям нової кампанії RESERVED, не було відомо до останнього. Напередодні оголошення новини у своєму Instagram-акаунті бренд випускав знімки-тизери осінньо-зимової кампанії, на яких головну героїню було знято зі спини. Передплатники та шанувальники RESERVED, у свою чергу, висували свої версії щодо того, хто став новою особою бренду.
Тепер все відомо: обличчям нової кампанії RESERVED осінь-зима 19/20 стала Кендалл Дженнер!
Дивіться відео з Кендалл: