Жінка розкрила правду про Карла Лагерфельда, а також поділилася іншими професійними спогадами.
У 1987 році Клаудіа Шиффер танцювала з друзями сім’ї в одному з нічних клубів Дюссельдорфа, Німеччина, коли до 17-річної дівчини підійшов модельний скаут і запропонував стати моделлю. Декількома місяцями пізніше у Клаудії в руках були готові сніпи, з якими вона і вирушила підкорювати Париж і весь гламурний світ моди. Вже 1989 року вона з’явилася на своїй першій обкладинці — французькому ELLE.
«Це був чудовий період. Тоді сталося неймовірне злиття моди, музики, мистецтва та сфери розваг, яке зробило цю епоху динамічною та хвилюючою. Неможливе стало можливим”.
У 1990-х Шиффер став всесвітньо відомим, і не в останню чергу завдяки участі в сексуальних та грайливих рекламних кампаніях для Guess, які знімала її подруга — Еллен фон Унверт.
«Я пам’ятаю, як облетіла всю Америку, кожне велике місто, щоб підписати договори з магазинами. Я повернулася до своєї квартири в Нью-Йорку біля Центрального парку, і одного ранку в ліфті, коли я виглядала зовсім непідготовленою, якась людина запитала мене, чи не я дівчина Guess. На той момент я зрозуміла, що моє життя назавжди змінилося”, — розповіла Шиффер про свій перший рекламний тур для аромату Guess у 1990 році.
Читай також: Позичити гардероб: 5 стильних образів на осінь 2021, як у героїні Селени Гомес у серіалі “Вбивства в одному будинку”
Шиффер поділилася деякими з найвідоміших зйомок, а також кадрами того, що відбувалося закулісами, на новій виставці в музеї Кунстпаласт у Дюссельдорфі.
“Пляняти! Модна фотографія 1990-х” (виставка триватиме до 9 січня 2022) – це кураторський дебют моделі, в якому представлені сотні фотографій, що ілюструють п’янку сцену моди 1990-х очима Шиффер. Книга за мотивами виставки, відредагована Шиффер, також звана Captivate!, буде доступна для покупки в США 25 січня 2022 року.
«Потрібно було багато терпіння. У мене буквально були тисячі фотографій, з яких слід вибрати. Що вийшло? Що не таке? Я постійно запитувала себе, чи це фото є квінтесенцією 1990-х?”, — розповіла Шиффер.
«1990-ті стали вирішальним періодом, який перевернув уявлення про красу та моду. Саме в цей час ми спостерігаємо відхід від ідеальної, гламурної моделі 1980-х до більш натурального та мінімалістичного її образу. У 90-х було більше свободи, індивідуальної експресії. Я хотіла, щоб виставка відобразила цей процес”.
Так, Шиффер розповіла про такі свої найвідоміші зйомки: рекламну кампанію для Guess Jeans 1989 року, кампанію Chanel 1990, яка була створена особисто Карлом Лагерфельдом, пост-зйомкою показу Versace 1994, а також багато інших знакових моментів у своїй кар’єрі.