Лакшері-бренд Ріанни: Все, що вам необхідно знати про нього
Редагувати перекладРіанна вирішила розширювати свої межі та крім косметичної та білизняної марки, вона стане співзасновницею бренду категорії luxury.
Американська співачка хоче започаткувати свій модний будинок, тому вела переговори з французькими конгломератами Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH). Про подробиці створення бренду категорії luxury поки нічого не відомо, жодна зі сторін нічого не коментує, але все ж таки, в Мережі з'явилася деяка перевірена інформація про майбутній проект.
Що він випускатиме?
Кажуть, що бренд охоплюватиме різні сегменти ринку: чоловічий та жіночий одяг, вироби зі шкіри, аксесуари, а також дитячий одяг. Але не тільки речі будуть вироблятися під майбутнім лейблом, сюди також входитимуть спортивні товари, канцелярія, високотехнологічна продукція, lifestyle-товари, а також продукція для саду, будинку та офісу.
У Мережі вже з'явилася можлива назва luxury-бренду. Бізнес-видання The Business of Fashion повідомляє, що проект називатиметься "Project Loud France", на честь п'ятого альбому співачки "Loud". Відомо, що Ріанна має 49,99% акцій Project Loud France.
Читайте також: Ріана подала позов до суду на свого батька.
Коли запуститься проект?
Дата запуску не розголошується, хоча проект, як то кажуть, просунувся у реалізації. Згідно з французькими заявками від грудня 2018 року, Ріанна внесла до підприємства внесок на суму 29 млн євро, тоді як LVMH внесла 988 мільйонів євро готівкою, що зробило б конгломерат мажоритарним власником.
Крім бюджету майбутнього модного будинку, також стало відомо, що вже підібрали штат співробітників, частина з яких раніше працювали у Louis Vuitton та Céline. Жан-Батіст Войзен, директор зі стратегії LVMH, призначений президентом Project Loud.
Нагадаємо, співачка вже випускає косметику під брендом Fenty Beauty, а також успішно займається брендом для білизни Savage x Fenty. Крім того, в модному портфоліо красуні кілька колаборацій із Puma.