Напередодні різдвяних та новорічних свят, український бренд Friends of Fashion випустив новий лімітований дроп – Late Checkout. Він присвячений теплому та затишному святкуванню у колі рідних та близьких. Цей дроп покликаний подарувати відчуття комфорту та святкового настрою без особливого приводу.
До колекції увійшли 15 позицій, серед яких бестселери бренду: джемпери, кардигани, лонгсліви та рубашки, які перевтілились у більш святковій інтерпретації. Вони оздоблені пухнастим натуральним страусиним пір’ям, що надає образу грайливий настрій.
Вперше у новорічній колекції Friends of Fashion не буде суконь – їх замінили іншими icon piece – винятковими спідницями, що створюють неповторний образ. До дропу увійшли: мініспідниця з об’ємним і довгим бантом та мідіспідниця, доповнена подолом з тонкої напівпрозорої тканини з незвичайною фактурою «Конфетті».
Ще одним бестселером минулої новорічної колекції були піжами, тому у цьому році Friends of Fashion вирішив повторити аналогічну модель, але трохи її інтерпретувати. Для цих виробів була обрана тканина зі 100% еластичної бавовни, яка має особливі властивості: зовні гладка, а з вивороту – приємно бархатиста. Те, що ідеально підходить для комфортного святкування.
«В цьому дропі ми переосмислили підхід до створення новорічної колекції – відмовилися від виробів, що будуть у нагоді виключно на один вечір. Нам було важливо зробити поєднання цікавих фантазійних позицій з простими базовими речами. Комфортна та улюблена річ з цікавинкою, – ось про що наша новорічна колекція», – Марія, співзасновниця та креативна директорка Friends of Fashion.
Читайте також: НІЖНІСТЬ ТА ЗАГАПДКОВІСТЬ ПЕРЛІВ У СВЯТКОВІЙ КОЛЕКЦІЇ MINT