З покупки кожного браслета компанія перераховуватиме 100 доларів на допомогу дітям.
Модний будинок Louis Vuitton та благодійний фонд UNICEF представили нову колекцію срібних браслетів Silver Locki. Над дизайном аксесуара особисто працював модельєр Вірджіл Абло.
Браслети будуть представлені у чотирьох кольорах: синій, помаранчевий, м’ятний та чорний. Загальна характеристика всіх аксесуарів – фірмовий замочок бренду та його логотип. Уся фурнітура буде виконана у сріблі.
Читайте також: #MCLikes: шоколадні ботильйони Vagabond
Купуючи Silver Lockit Color, клієнти отримують можливість підтримати UNICEF, допомагаючи дітям, які перебувають у вразливих ситуаціях, таких як Мозамбік, Малаві та Зімбабве,
– йдеться в офіційній заяві французького модного будинку.
Вартість кожного браслета варіюється від 390 доларів, сто з яких будуть спрямовані на допомогу дітям із трагічною долею. Починаючи з сьогоднішнього дня, 21 лютого, аксесуар можна буде придбати на офіційному сайті модного будинку, а також у понад 150 фірмових точках.
Зазначимо, що за час співпраці Louis Vuitton із UNICEF вже вдалося зібрати 10 мільйонів доларів.