UA
RU

Make Love Not Walls: Сергій Полунін танцює у новому кампейні Diesel

Редагувати переклад

Український артист балету Сергій Полунін став головним героєм пацифістської рекламної кампанії Diesel.

Сергій Полунін танцює у новому кампейні Diesel - фото 1

До полку брендів-антитрампістів прибуває щодня. Нова рекламна кампанія італійської марки Diesel – категоричний вислів проти указу новообраного президента США щодо будівництва стіни на кордоні з Мексикою. Назва кампейна, що відсилає до канонічного девізу хіпі, обрано відповідне Make Love Not Walls («Займайся любов'ю, а не будівництвом стін»). Сам відеоролик також наповнений пацифістським настроєм — у ньому багато кольорів, поцілунків, танців, а наприкінці показано яскраве гей-весілля.

Сергій Полунін танцює у новому кампейні Diesel - фото 2

В об'єктиві режисера Девіда Лашапеля з'являється головний герой відеоролика відомий український танцюрист Сергій Полунін. Раніше Лашапель уже знімав Полуніна – у кліпі Take Мe to Church ірландського виконавця Hozier. Також у рекламній кампанії взяли участь моделі-трансгендери Лейт Ешлі та Октавіа Хамлетт.

Сергій Полунін танцює у новому кампейні Diesel - фото 3

Ми в Diesel рішуче виступаємо проти будь-яких проявів ненависті, і сьогодні, як ніколи, ми хочемо, щоб світ про це знав. Любов і єднання - основоположні аспекти, необхідні для створення суспільства, в якому ми хочемо жити, і майбутнього, якого ми всі заслуговуємо, 

- Прокоментував ідею кампейна креативний директор Diesel Нікола Формікетті.

Головні символи кампейну — дірка в бетонній стіні у вигляді серця та надувний танк, який планують виставляти як арт-об'єкт у Шанхаї, Мілані, Берліні, Нью-Йорку та Токіо.

Статті по темі:

Ода Америці: Calvin Klein AW'17

Opening Ceremony випустили куртку з українською символікою

Наталія Водянова стала обличчям екологічної колекції H&M

Фото: Diesel

Статті на тему