UA
RU

Макс Барських та LITKOVSKAYA створили колекцію одягу «PRAY AT THE DANCEFLOOR»

Редагувати переклад
Творча колаборація присвячена старту другого світового туру музиканта NEZEMNAYA2020.

Макс Барських та LITKOVSKAYA створили колекцію одягу «PRAY AT THE DANCEFLOOR»-Фото 1

Після успішного запуску першої колекції Макса Барських #BEREGA у 2018 році, артист продовжує розвивати напрямок власної лінії одягу, і знову робить це, об'єднавши зусилля з брендом LITKOVSKAYA. Цього разу асортимент офіційного мерчу музиканта став ще ширшим, домінантними у ньому виступили червоний, білий та чорний колір, а знаковими елементами – терновий вінець, назва шостого повноформатного альбому «1990» та язики полум'я.

Офіційним саундтреком рекламної кампанії МОЛИТВА AT THE ТАНЦМАЙДАНЧИК став третій україномовний сингл «Двоє» із майбутнього альбому Барських.

Читайте також: Louis Vuitton випустив колекцію браслетів на підтримку дітей із трагічною долею

У колекцію увійшли універсальні базові речі sport casual, які підійдуть, як для «ні», так і для «його»: худі, два види футболок, лонгслів, водолазка, спортивні штани, шорти, шкарпетки, шкіряний аксесуар «терновий вінець» та ексклюзивний рюкзак-трансформер — останній можна буде використовувати як віп-запрошення на один із концертів у рамках міжнародного туру. Всі вироби колаборації упаковані в пакети з пластику, що біорозкладається.

Перший дроп надійде у продаж на концерті у Вільнюсі вже 27 лютого.

Авторами візульної частини рекламної кампанії нового кампейну MAX BARSKIH х LITKOVSKAYA виступило творче об'єднання художників МІСЬКАД. Натхненні фресками епохи Відродження, фотохудожники змішали у кадрі біблійні мотиви та рейверську естетику. Головними героями зйомки стали самі Макс Барських та Ліля Літковська.

Статті на тему