Закрити
UA
Мода

Маргарита Мурадова запускає бренд домашнього одягу Salon Reading

Поділись:

Українська стилістка та засновниця освітньої онлайн-платформи Маргарита Мурадова презентує дебютну колекцію власного бренду Salon Reading, що знайомить з концепцією “reading-to-wear” та відроджує культуру салонів XVII-XVIII ст. 

Маргарита відкриває важкі дерев’яні двері культури краси читання та запрошує вас відродити її, занурюючись у кожну складову цього процесу. “Святі симпозіуми, де ідеї, подібно вишуканому вину, мали можливість дихати, розцвітати і викликати почуття” – так засновниця бренду описує французькі клуби “вибраних однодумців”, що стояли в авангарді формування епохи Просвітництва. 

Через Salon Reading дизайнерка бренду втілює ці культурні коди за допомогою переосмисленого домашнього гардероба. Повертаючись до силуетів безкомпромісних трикотажних піжам у смужку, бренд досліджує абсолютний естетичний комфорт. Концепція салонів XVII-XVIII століть обернулася на сьогоденні суботні ранки, де ви з друзями-однодумцями ділите перші ковтки кави, шовкове сонячне світло та романтично-інтелектуальні роздуми.

Розташовуючи контрастні мереживні вставки на монохромних сатинових комплектах, бренд додає ноти грайливості до загальних силуетів. Напівпрозорі ремінісценції сорочок та блискучі варіації на важкі вельветові халати – це свіжий погляд на традиційні домашні вбрання. 

Найбільшим натхненням для Маргарити Мурадової стала Маркіза де Ламбер – французька письменниця та салоньєрка. Мадам де Ламбер є взірцем сутності літературних салонів: виступаючи за емансипацію жінок, вона, як і більшість тогочасних аристократок, була “сірим кардиналом” інтелектуальних товариств. Сучасниці Маркізи використовували літературні салони як засіб ерудиції та фактично виступали кураторками інтелектуальної майстерності. 

Оммаж боротьбі патріархальних капризів та феміністичних настроїв XVII-XVIII століть Salon Reading відіграє за допомогою наявності унісекс позицій та широкій розмірній сітці. 

Читайте також: Китайська акторка Лі Бінбін стала амбасадором Givenchy

Перша колекція Salon Reading Printemps 2024 не тільки знайомить із вишуканою мрією Маргарити Мурадової про відновлення високої культури читання – вона також стає прологом у світ осучасненого уявлення про домашню красу.