Американський дизайнер не став довго думати над новою назвою та просто додав приставку The.
Марк Джейкобс оголосив про свій новий лейбл The Mark Jacob, який є більш доступною версією знаменитого бренду. Через чотири роки після закриття Marc by Marc Jacobs дизайнер знову вирішується на подібну авантюру.
Нова лінія, названа на честь його облікового запису в Instagram @themarcjacobs, включатиме одяг, сумки, взуття, ювелірні вироби та аксесуари, які підкреслять індивідуальність і підійдуть під будь-який стиль.
Ми хотіли зробити щось, що відрізняється від колекцій, які вже були представлені раніше. Новий одяг та аксесуари – це речі, які ви зможете зібрати по-своєму; ми робили ставку на особистий стиль, а не модні віяння з подіумів,
– пояснив Джейкобс у прес-релізі.
Читайте також: ЯК ВИГЛЯДЕ КОЛЕКЦІЯ СУМОК КАРИ ДЕЛЕВІНЬ ДЛЯ BALMAIN
Нова колекція умовно розділена на три лінії: перша називається «M-Archives» і включає моделі з архівів дизайнера; друга — «Trade-Marc», що складається з металевих латок, шкарпеток, наклейок, брелків, бейсболок та інших аксесуарів. До третьої лінійки входять одяг та аксесуари, які були розроблені спільно з друзями Марка: Стівеном Джонсом, Юргеном Теллером, Софією Копполою, Мілтоном Глейзером, Peanuts, брендами Liberty та Schott.
Марк Джейкобс запустить нову лінійку до осені 2019 року. Колекція зараз перебуває під грифом «таємно», але в Мережі з’явилося кілька знімків із рекламної кампанії, в якій знялися моделі-близнюки.