
MATCH Denim створив благодійну іграшку до Дня захисту дітей
Уже вдруге поспіль Україна відзначатиме Міжнародний день захисту дітей в умовах воєнного стану і постійної загрози.

Особливо складна ситуація у країні впливає на маленьких українців, які щодня стають її жертвами та потребують постійної допомоги. Щоб підтримати їх, український бренд MATCH Denim випустив благодійну іграшку у вигляді зайчика з деніму. Вона вже доступна на сайті бренду і коштує 550 гривень.
Усі виручені гроші команда перекаже благодійному фонду «Діти Героїв», який надає довгострокову допомогу дітям, що втратили одного чи обох батьків внаслідок російської війни в Україні. На сьогодні організація опікується понад 4,5 тис. підопічних.
«Від початку повномасштабної війни кожен із нас допомагає військовим, які б’ються за наше майбутнє. Але в цьому майбутньому також зростатимуть і житимуть нові покоління українців, і ми не можемо про них забувати. Тому, сподіваємось, що наш внесок піде їм на користь», — говорить засновниця MATCH Denim Ірина Носенко.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин “Luminescence”, натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші