Спеціальним гостем презентації виступив гурт Dakh Daughters Band з адаптованою документально-музичною виставою від українського режисера Влада Троїцького “MAKE UP”.
Метаморфозис і магія перетворення зі звичайної жінки в диву розкривається за допомогою макіяжу та одягу, а внутрішнє самовідчуття лежить у площині зовнішніх атрибутів та правильно підібраного гардеробу.
Новий реліз Lake Studio присвячений стану спокою та безтурботності, яке знаходить лише при єднанні з природою. Назва КЛІТИНКА асоціативно: істинна гармонія можлива, коли клітини тіла людини вібрують однією частоті з клітинами природи.
“Довершеність форм природи, спокій та умиротворення ми хотіли передати в колекції: у крої, драпіруваннях, відтінках. Земляний коричневий, бежево-сірий, глибокий синій і трав’янистий зелений з акцентною фуксією — всі кольори ніби вийшли з хвойного лісу, в глушині якого сховалося озеро з лататтям і квітковими галявинами навколо. Силуети – прямі на контрасті з приталеними, що підкреслюють жіночність і жіночий початок, – говорить Анастасія Рябоконь.
Крім колірної гами візуальний референс посилений принтами, які традиційно присутні в кожній колекції бренду. Цього сезону їх створила арт-ілюстратор Даша Ганненка, техніці якої характерні умисна необережність обрисів, орнаментальність та симетрія зображень Шовкові топи та сукні колекції усипані квітами хризантем, зображеннями водяних лілій та хвойних голок.
Читай також: Рідкісні кадри: Сини Брітні Спірс показали, як проводять час із батьком — Кевіном Федерляйном
Головні речі колекції — розслаблені оверсайз-піджаки, костюми зі спідницями-міді, асиметричні топи на одне плече та сукні-бюстьє. Єдиними декоративними елементами при загальному мінімалізмі колекції стали драпірування, мереживні вставки та вишивка. Вперше у бренду з’являється твід кольору крему каннолі з тонкою ниткою люрексу.
Реліз також доповнено лінійкою прикрас. Для них дизайнери використали незмінно актуальний натуральні перли, а також місячний камінь та камінь “котяче око”які відомі властивостями гармонізації енергії свого носія У капсулу увійшли сережки з перлами у вигляді застиглої краплі, асиметричні кольє перлин, повністю покритих позолотою, а також брошки з підвісами.
Колекція була представлена в рамках KAFD в Україні 7 жовтня у Київській Майстерні Театрального Мистецтва “Сузір’я”.
The CELL – це третій реліз бренду, представлений у графіку see now buy now.