UA
RU

Мода проти ейджизму: One by One випустивши капсульну колекцію «NEW.ME»

Редагувати переклад
Український бренд One by One впевнений, що стереотипам не місце у жіночому гардеробі. 
Мода проти ейджизму: One by One випустивши капсульну колекцію «NEW.ME»-Фото 1

Мабуть, ви неодноразово зустрічалися із упередженим ставленням до свого зовнішнього вигляду. Неважливо 16 вам років чи 50, а жінка завжди буде залишатися “оголеною” перед критикою сторонніх спостерігачів. Не можна одягати шкіряні міні у підлітковому віці? То чому такий самий образ вітається на жінках 20+? У 50 років потрібно носити лише скромний одяг мінімалістичних відтінків? Тоді чому б відразу ж не вийти на пенсію у всіх сенсах слова? Від жінки, яка перейшла поріг бальзаківського віку очікується скромність, стриманість та зосередженість не на зовнішньому, а на внутрішньому наповненні. Проте, відчувати себе привабливою та бажаною бажає жінка у будь-якій віці — це зовсім не таємниця. 

Мода проти ейджизму: One by One випустивши капсульну колекцію «NEW.ME»-Фото 2

Стереотипне ставлення до жіночого гардеробу та громадське цькування за “незручні” образи – лише кілька проявів проблеми, яку у всьому світі знають під назвою “ейджизм”. За іншими питаннями та кризами мало хто замислюється про те, якого тиску зазнають люди кожного дня саме через відсутність толерантної риси характеру сучасного суспільства. За даними МОЗ, дискримінація за віковим ознакою може негативно впливати на загальний стан здоров'я, і ​​навіть призвести до депресії та скорочення людської життя. А цього вже достатньо, щоб заговорити про існуючу проблему та боротися з нею. 

Мода проти ейджизму: One by One випустивши капсульну колекцію «NEW.ME»-Фото 3

Читай також: Актор Ед Вествік, який зіграв Чака Басса, повторив знакову сцену зі «Пліткарки» в Tik-Tok 

«NEW.ME» — це спецколекція бренду One by One, що складається з базового одягу. Його концепція полягає у свободі вибору клієнтки. Моделі розроблені так, щоб вироби підійшли кожній без винятків. Таким чином, будь-яка жінка, у 18, 35 або 63, зможе вибрати будь-який із виробів, представлених у капсулі. 

Мода проти ейджизму: One by One випустивши капсульну колекцію «NEW.ME»-Фото 4

 

«Річ у тім, що ми існуємо на ринку вже понад 5 років. Звичайно, за цей час ми значно зросли свою цільову аудиторію, добре вивчили її уподобання і дуже її цінуємо. Але зараз ми зрозуміли, що готові до змін. Тому розділили асортименти на 2 категорії: в одну частину входять речі, за які нас полюбила наша клієнтка, в іншу — вироби, якими ми хочемо висловлювати свою позицію», — каже Лідія Сметана, основниця бренду One by One. 

Мода проти ейджизму: One by One випустивши капсульну колекцію «NEW.ME»-Фото 5

«NEW.ME» — лінійка, яка регулярно оновлюватиметься і нестиме в собі важливий меседж: «Вік — це просто цифри, а не стан розуму чи причина для якоїсь певної поведінки», — пише автор Сесілія Ахерн. 

Статті на тему