Літо – час, коли хочеться спонтанності, легкості та простих рішень. Саме з цими думками над пляжною капсулою INLYLAND працювала дизайнерка і засновниця марки Інна Грицик.
“Бренд INLYLAND у 2019 році якраз починався з резорт-історії, мені дуже приємно, що досі клієнти надсилають нам фотографії, запитуючи про купальники, топи або шовкові спідниці з дебютної капсули”, – розповідає Інна Грицик. Вона оновила лінійку тих самих купальників з геометричним вирізом і додала до них ще кілька позицій – білу спідницю міді, об’ємну чорну сорочку з довгим рукавом та блакитну з коротким рукавом, короткі шорти, та жакет у смужку. Всього в капсулу увійшло вісім речей, вони легко помістяться у маленьку валізу для швидких подорожей і з ними можна скласти безліч літніх образів, не обтяжуючи при цьому себе додатковими складнощами.
Також дизайнерка зазначає, що речі із нової капсули легко поєднувати з минулими колекціями INLYLAND. “Мені завжди було важливо створювати одяг, який служитиме довго і який хочеться доповнювати, а не змінювати. У рекламній кампанії ми, наприклад, поєднуємо новий жакет із чорною сукнею з попередньої колекції, а та ж спідниця-дзвін чудово буде виглядати з будь-яким з наших топів. Такий підхід дозволяє не купувати зайвого, а насолоджуватися улюбленими речами та літом”, – додає Інна.
Читайте також: ФІЛЬМИ ПРО ЛІТНЄ КОХАННЯ: НОВА КОЛЕКЦІЯ FORMA