UA
RU

Модний скандал: Бренд Givenchy звинувачують у гламуризації суїциду 

Редагувати переклад
Кольє, яке схоже на мотузку, що затягується навколо шиї самогубці, - точно не те модне висловлювання, яке ми заслужили. 
Модний скандал: Бренд Givenchy звинувачують у гламуризації суїциду - Фото 1

info@imaxtree.com

Скільки ще скандалів має спалахнути, щоб представники модної індустрії нарешті зрозуміли, що самогубство не те явище, яким можна надихатися. І тим паче жартувати з ним. 

Намисто, яке стало частиною весняно-літньої колекції бренду Givenchy 2022, підозріло схоже на петлю на шиї, а тому модний будинок незабаром після показу зіткнувся з хвилею негативу та критики за гламуризацію суїциду за допомогою моди. 

Креативний директор бренду Меттью М. Вілльямс презентував своє перше офлайн-шоу у рамках Тижня моди у Парижі. Саме він і є автором суперечливої ​​срібної прикраси. 

Читай також: Біллі Айліш з'явиться в реміксі картини Тіма Бертона "Кошмар перед Різдвом" 

Раннє модна індустрія вже допускала подібні промахи. Так, у 2019 році британський бренд Burberry презентував худі, що також зав'язується за допомогою шнура-зашморгу. Модний будинок відчув на собі гнів протестувальників.  

Здавалося б, що fashion-індустрія мала чомусь навчитися після того, як Burberry дозволив собі подібну витівку в 2019 році, але це, на жаль, не так. Історія повторюється, і прикраса Givenchy — нова гаряча тема для розмов. 

Модний скандал: Бренд Givenchy звинувачують у гламуризації суїциду - Фото 2

info@imaxtree.com

Так, безліч користувачів соцмереж звинуватили французький модний будинок у "жахливому маркетингу". 

"Таке враження, що це було спеціально зроблено заради піару", - написав один із користувачів.

«Це намисто пройшло безліч каналів схвалення, від дизайну до фінального рішення створити його, тому модний будинок точно знав, що робив. І суть не в тому, що таким чином вони намагалися порушити питання про збільшення кількості самогубств. Це просто гламуризація суїциду за допомогою моди.

Модний скандал: Бренд Givenchy звинувачують у гламуризації суїциду - Фото 3

info@imaxtree.com

«Як людина, яка працювала у модній індустрії кілька років, можу сказати, що немає жодного шансу, що цей момент просто не помітили. Суть чи структуру. Підтримуйте молоді бренди.

Втім, не всі оглядачі знайшли таку прикрасу дивною і навіть образливою. Дехто наполягає на тому, що так просто виглядає сучасне мистецтво. 

Вілльямс став креативним директором французького модного дому у червні 2020 року. Уродженець Чикаго замінив на цій посаді Клер Уейт Келлер, яка свого часу стала першою жінкою, яка була удостоєна почесної посади. 

35-річний Вест, який раніше працював з Леді Гагою та Каньє Вестом, зазначив, що він був поважний пропозицією очолити модний будинок Givenchy. 

 

Статті на тему