UA
RU

Моє тіло – не ваша справа: Amazon бореться зі стереотипами

Редагувати переклад

Найбільший майданчик онлайн-продажів запустив рекламну кампанію, покликану боротися з бодішеймінгом.

amazon-fashion-hana-tajima-062216

Бодішеймінг - явище, що стало результатом засилля відретушованої глянсової реклами, і змушує людей засуджувати зовнішність один одного за невідповідність будь-яким стандартам. Сьогодні це широко обговорюється у ЗМІ, до чого залучаються часом навіть місцева влада. Одними з останніх випадків боротьби з глянцем стала заборона реклами Gucci в Англії та спортивного харчування в лондонському метро.

Читайте також: Facebook вибачився за заборону реклами з моделлю plus size

Після рішенням мера Лондона Садіка Хана розправитися з нездоровим зображенням тіла в метро, ​​компанія Amazon представила свій погляд на боротьбу з бодішеймінгом. Кампанія Say Something Nice («Скажи щось хороше») обертається навколо таких тем, образ тіла, і спрямована на сприяння позитивним змінам у модній індустрії. У рекламі зайдено дизайнер Хана Таджима, фешн-блогери Сьюзі Баббл та Каміль Шар'єр, а також Гала Гонсалес, які обговорили бодішеймінг та соціальні мережі у короткому ролику.

За словами керівника контент-відділу Amazon, Шивона Маллена, критика та висміювання людей за їх зовнішній вигляд стає все більш поширеним явищем. Він каже, що «всі хочуть, щоб їхній стиль та індивідуальність були прийнятими іншими, але хто може чесно зізнатися, що ніколи нікого не засуджував? Кампанія #SaySomethingNice покликана надихнути всіх нас на відстоювання права кожного виглядати так і носити те, що робить їх щасливими, не побоюючись глузувань.

Статті на тему