У новій колекції Анастасія Єршова продовжує створювати пляжні образи для незабутнього відпочинку, дотримуючись заявлених sustainable-принципів. Так, лляна частина колекції цього сезону поповнилася новими яскравими відтінками – червоним, блакитним, чорним, а також силуетами – подовженою сорочкою з драпіруванням, шортами-бермудами, кроп-топами на тонких бретелях та невагомими штанами-палаццо. Також цього літа бренд комбінує органічний льон з денімом, граючи на контрастах між легкістю першого та характером другого.
Купальники в колекції, своєю чергою, натхненні настроєм 1980-х – фірмовий мінімалістичний дизайн Анастасія Єршова доповнила ефектними ланцюжками, завдяки яким ці купальники однаково доречно виглядають як на пляжі, так і на вечірці біля басейну.
Зйомки рекламної кампанії проходили на Ібіці – місці, яке ідеально передає естетику Atelier Handmade. «Я не раз була на Ібіці і знаю цей острів абсолютно з різних боків, – розповідає Анастасія Єршова. – У цьому кампейні мені хотілося показати, що цей острів – не лише будинок для шалених вечірок, а й місце з неймовірно гарною природою. Сподіваюся, що нам удалося передати магічну атмосферу Ібіці».