UA
RU

Надя Дорофєєва та Лера Бородіна відкрили концепт-стор корейських брендів 

Редагувати переклад

Сьогодні у нас є привід порадіти серйозно: у Києві відкрився флагманський концепт-стор корейських брендів, який заснували дві подруги — Надя Дорофєєва та Лера Бородіна (засновниця Oh My Look! та співзасновниця G.Bar) — SO DODO. 

надя дорофєєва

В SO DODO будуть представлені молоді корейські бренди, яких не знайти на території України, а згодом — лінія одягу it's my DoDo, яку Надя планує випускати у колаборації з улюбленими українськими дизайнерами 

Для Наді цей проект — дуже особливий: він став втіленням великої мрії, до якої вона йшла довго й усвідомлено, і кожну річ, яку ви побачите у магазині, Надя разом із Лєрою обирали особисто.

Я завжди мріяла бути пов'язаною з модою, стилем та одягом, та й дівчата часто пишуть мені в соціальних мережах, що не можуть знайти в магазинах такий одяг, як у мене. А я хочу тішити дівчаток! Я хочу, щоб вони шукали речі своєї мрії. Якщо їм подобається мій стиль, напевно сподобається асортимент нашого магазину, — розповідає Надя. 

Читайте також: ЩО В ГАРДЕРОБІ У КАТИ СІЛЬЧЕНКО?

Для неї сама покупка речей – чарівний ритуал, а ще – терапія від туги, поганого настрою та взагалі від усього. А чому саме Корея? «Бо зараз Корея займає передове місце у всіх видах дизайну. Від одягу та косметики до архітектури. Та й загалом, у всіх сферах! Побувавши там, я в цьому переконалася остаточно», — пояснює Надя. 

Про те, як вигадали SO DODO розповідає Лєра Бородіна: «Ідея спільного проекту народилася спонтанно. Наприкінці минулого літа ми з Надею та її подружками їздили до Амстердама на музичний фестиваль. І ось, одного вечора, коли ми вже вимкнули світло в номері і балакали в темряві про все на світі, ми почали обговорювати Надін бренд одягу, яким вона тоді збиралася займатися. Було смішно та цікаво, обговорили купу різних тонкощів, а потім серед розмови якось дійшли ідеї відкриття магазину. Загалом, можна сказати, що SO DODO вийшов через ліжко. Той випадок, коли те, що відбувалося в Амстердамі, там не залишилося».

надя дорофєєва

«SO DODO - Це магазин одягу для вільних духом дівчаток. Для всіх, хто любить пригоди, подорожі, для тих, хто живе сьогоднішнім днем ​​і для тих, кому він по-справжньому подобається. Звичайно, нашим натхненням і для колекцій, і духу бренду стала сама Надя. Дівчинка-радість, яку за 2 роки дружби я ніколи не бачила в смутку, хоч би що відбувалося, — додає Лера Бородіна. — Асортимент у шоу-румі оновлюватиметься щомісяця. Ми не закуповуємо більше трьох одиниць однакового одягу: для нас важливо зберегти унікальність вибраної вами речі. Важливо, що цю першу закупівлю ми робили особисто, але далі нам допомагатиме баєр». 

Разом з SO DODO відкриється і бьюті-корнер G.BAR, де крім стандартних послуг-хітів Джі, можна буде зробити і улюблені укладання та макіяж Наді, а ще - купити декоративну косметику наймодніших перевірених корейських брендів. 

Читайте також: ДОЧКИ-МАТЕРІ: SLEEPER ЗАПУСТИЛИ БРЕНД ДИТЯЧОГО ОДЯГУ

З нагоди відкриття нового модного простору SO DODO представив рекламний кампейн, головною героїнею якого виступила ідеальна #dodogirl - Надя Дорофєєва, а над зйомкою працювала професійна команда - фотограф Соня Плакідюк та стиліст Соня Солтес. 

«Ми працюємо з Надею не вперше, і тому мені хотілося зробити щось незвичайне – щоб Надя виглядала по-новому, але при цьому залишилася впізнаваною. Концепцію нам підказав офігенний рожевий кадилак - він був центральним елементом зйомки разом із двома величезними кактусами, які ми постійно носили за собою. Щоб передати всю цю шалену атмосферу на майданчику та підкреслити стиль луків, які підібрала Соня Солтес, ми придумали надіти на Надю класну білу перуку — максимально натуральну і з правильним фарбуванням», — розповідає про зйомку фотограф Соня Плакідюк.

Концепт-стор SO DODO разом із бьюті-корнером G.Bar вже працюють та чекають на всіх на тест-драйв за адресою: вулиця Мечникова, 6.

Над зйомкою працювали: 

Головна героїня: Надя Дорофєєва
Фотограф: Соня Плакідюк
Стиліст: Соня Солтес  
Make Up/Hair: G.Bar 
Перука: Лера Горностай
Менеджер зйомки: Наталя Мошкіна

Статті по темі:

PUMA ОГОЛОШИЛА ПРО СПІВПРАЦЮ З ДЖЕЙ ЗІ

ERDEM ОГОЛОШИВ ПРО КОЛАБОРАЦІЮ З H&M

ДИВАНИ, ЦУКРОРИ ТА СВІЧКИ:GUCCI ВИПУСКАтимуть ПРЕДМЕТИ ІНТЕР'ЄРА

Статті на тему