UA
    RU

    Наомі Кемпбелл, Кіра Найтлі та інші знялися у кампейні Chanel

    Редагувати переклад
    У рекламній кампанії нової версії наручного годинника J12 взяли участь десять знаменитостей. 

    Наомі Кемпбелл, Кіра Найтлі та інші знялися у кампейні Chanel-Фото 1

    Кампейн, який отримав назву "It's All About Seconds", зібрав улюблених зірок Chanel: Лілі-Роуз Депп, Кіру Найтлі, Клаудію Шіффер, Наомі Кемпбелл, Елі Макгроу, Ванессу Параді, Лю Вень, Кароль Буке, Ганну Муглаліс та Вілья. Серія лаконічних стильних знімків та коротких відео – справа рук французького фотографа Бріджіт Лакомб. 

    Читайте також: ЯК ВИГЛЯДЕ КОЛАБОРАЦІЯ БЕЙОНСЕ І ADIDAS

    [mc_gallery id=153263]

    Якщо ви уважно придивитеся до осіб на фотографіях, то відчуйте, що вони більше відмінностей, ніж загального. Але в цьому й суть рекламної кампанії.

    Вони однакові. Ідея полягає в тому, що, взявши певну кількість досвіду з різних епох, різних культур, різних життєвих шляхів, ми поєднуємо їх одним - історією з Chanel,

    - Сказав WWD Томас дю Пре де Сен-Мур, керівник відділу креативних ресурсів у Chanel.

    Нагадаємо, вперше модний Будинок представив керамічний наручний годинник Chanel J12 у 2000 році. 

    Дивіться перше відео із серії з Кірою Найтлі:

    Джерело фото: Chanel

    Статті на тему