UA
    RU

    Не посміхайтеся, вас знімають: Джулія Робертс стала обличчям Givenchy

    Редагувати переклад

    Aрт-директор Givenchy Рікардо Тиші вже не раз віддавав перевагу професійним моделям талановитих і знаменитих жінок, які не мають прямого відношення до подіуму: сербська королева перформансу Марина Абрамович, американська співачка Еріка Баду та французька актриса Ізабель Юппер спричинили фурор як «посланниць Givenchy».

    .Однак справжньою сенсацією стала новина про те, що обличчям весняної колекції Будинку відтепер буде Джулія Робертс. В офіційній заяві Рікардо Тиші акцентує увагу на тому, що у рекламній кампанії, знятій дуетом Mert & Marcus, Джулія з'являється без макіяжу, без зачіски, без «глянцевої бездоганності» - справжня, чуттєва, красива та впливова жінка з сильним характером. «Все почалося з того, що Джулія вирішила одягнути на червону доріжку мій смокінг, – ділиться дизайнерка. – Тоді я подумав, як було б чудово залучити її до нової рекламної кампанії. Я належу до Джулії з великою повагою. Вона дуже інтелігентна. І дуже весела. Супервесела. А також впевнена у собі, що важливо для жінки. Я думав, що Робертс не погодиться на мою пропозицію, адже її нечасто побачиш у рекламі. На мій подив, вона відповіла «так».

     Я сказав тоді Джулії: “Твоя посмішка, безумовно, прекрасна, але дуже впізнавана, тому я вважаю, що ми маємо обійтися без неї”. Вона не заперечувала.
    Рікардо Тиші

    Julia-Roberts_Givenchy-SS15-Campaign-03

    Джулія Робертс для Givenchy

    Julia-Roberts_Givenchy-SS15-Campaign-01

    Джулія Робертс для Givenchy

    Статті на тему