Гості ранкового шоу Blumarine, що ледь встигли прокинутися, швидко прийшли у форму – адже все, що відбувалося на подіумі буквально засліпило і не залишило шансів для ефекту очей, що закриваються. Ганна Молінарі вирішила взятися за давно перевірену тему і випустила на подіум низку нарядів, що підкреслюють сильний жіночий бік – сексуальність. Улюблені шанувальниками марки струменячі силуети зустрілися з глибоким декольте, міні-сукні в дусі 1960-х суцільно обросли паєтками і їхній приклад наслідували глухі комбінезони з довгими рукавами. Драпірування, хутро з довгим ворсом і чорна лакова шкіра додали образам потрібної частки зухвалості, але без фанатизму – Ганні Молінарі все-таки вдалося утримати баланс між відвертим відходом у навмисний кітч і виконати свою установку з мудборду: цитату однієї із зірок уорхолівської фабрики Джейн Think sass and class!».
[metaslider id=5770]
А ось Sportmax, які представили свою колекцію відразу після Blumarine, вирішили піти прямо протилежним шляхом. Лейтмотивом тут став комфорт і навіть якась недбалість: «сирі», необроблені тканини, пояси-мотузки та навмисне вільні силуети ясно дали зрозуміти, що дівчина у стилі Sportmax наступної осені думатиме лише про себе. Хоча, враховуючи м’яку колірну палітру колекції та дизайнерські знахідки на кшталт кюлотів oversize, можна бути впевненими, що і оточуючі теж залишаться задоволеними.
[metaslider id=5786]
Тему функціонального та комфортного вбрання продовжили у цей день і Iceberg. Алексіс Мартіаль надихнувся формою пілотів та аеропортами, і в результаті явив світові теплі светри з широкою лінією плечей, бомбери та кольорові гольфи, розмічені кольоровими смужками та пунктирами. Тут дуже до речі припали і фірмові штани марки з високою талією – на тлі авіаторських мотивів вони виглядають ще виграшніше і зможуть піднести на нову висоту свою щасливу володарку.
[metaslider id=5777]
Але все ж таки фінальною точкою в роздумах дизайнерів про те, як ефектно потрапити на очі, став показ Versace. Що, втім, цілком закономірно і навіть традиційно. До речі, саме традиції лягли в основу нової колекції – обтягуючі комбінезони, гіпервисокі кольорові ботфорти, акценти на найвидніших частих жіночого тіла – все це нагадало гостям шоу про найкращі роки Джанні Версаче. Але банальна ностальгія – не спосіб модного Будинку. Тому історія у цій колекції лоб у лоб зустрілася із сучасністю. Донателла переосмислила знамениту азбуку Versace, створену її братом у 1990-х, і прикрасила вбрання та аксесуари не просто літерами, а ще й хештегом #greek. Таким чином дизайнерка вирішила привернути увагу до невеликого ребрендингу – тепер знаменитий логотип марки змінює свою традиційну грецьку форму на графіку, але зміст залишається тим самим. Власне, така ж доля і у нової колекції – вона, як і раніше, робить жінку сильнішою та впевненішою в собі, просто трохи змінює кошти.
[metaslider id=5794]
Фото: style.com