Цього разу наївній художності бренду GUNIA Project притаманні абстрактність та певний мінімалізм. Композиції отримують більше повітря, стають нелінійними, та все ж зберігають свою характерну ніжність.
Альтернативний стилістичний напрям оприявнюється у розписах тарілок, чайних і кавових наборів та інших керамічних об’єктів, що увійшли до колекції. Свічники у формі ягняти перегукуються з анімалістичними ознаками Великодня, а тарілки, виконані у формі яйця, присвячені святковому символу життя та переродження. Кольорова палітра фарб відзначає пробудження природи й настання весни.
Основою для розписів стали настінні малюнки 20 ст. з уманського повіту, картини Євмена Пшеченко, та перш за все — традиційні узори писанок Полісся та Харківщини. Зазвичай, оздобленню писанок властива симетрія, що натякає на циклічність життя. Кераміка GUNIA Project розписується майстрами вручну у довільній композиції з використанням кольорових глазурей і золота. Ці малюнки можуть надихнути на створення власних, новітніх узорів на писанках. Вироби ручної роботи легко комбінуються у цілісний сервіз, стають прикрасою святкового столу та символом зустрічей з найріднішими.
Читайте також: АРХІВНІ СИЛУЕТИ ТА ФУТУРСТИЧНІ ФАНТАЗІЇЇ У НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ KULAKOVSKY