UA
RU

Нова бьюті-тенденція: аромати для міленіалів

Редагувати переклад

Створені для нового покоління.

Нова бьюті-тенденція: аромати для міленіалів-Фото 1

Так сталося, що найчастіше я розповідаю про сезонних бьюті-трендах, які стосуються макіяж і зачісок. Адже є й тренди у світі парфумерії! Вони не настільки швидкоплинні, але теж мають свій розвиток. Тенденцію, яку я помітила за останні півроку-рік – це напрямок всіх ресурсів бренду на завоювання молодої аудиторії – міленіалів. Вони не схожі на покоління Х, але їхня частка на ринку значна.

Саме тому весь б'юті-ринок зараз активно працює над продуктами, які б підійшли до покоління Y за всіма параметрами. Це стосується не лише категорій «макіяж» та «догляд за обличчям», а й ароматів.

Які парфуми обирають мільйони? Згідно з опитуванням порталу Scentbird, дівчата найчастіше віддають перевагу сексуальному парфуму з переважаючими квітковими (на другому місці – фруктовими) нотками, і вибирають такий, який можна було б використовувати щодня. Хлопці-міленіали вибирають свіжі, переважно ще й дерев'яні композиції, якими люблять користуватися переважно у вечірній час.

Читайте також: ЯК МІЛЕНІАЛИ ЗМІНЮЮТЬ КОСМЕТИЧНУ ІНДУСТРІЮ

На ринку спеціально випускають новинки жіночої парфумерії з флер сексуальності - такі, які підкреслять бунтарську натуру дівчини. Наприклад, новий Poison Girl від Dior позиціонує себе «чудовою пасткою» та «ароматом сучасної дівчини – вільної та сексуальної».

Dior-Poison-Girl

В цей час Black Opium від YSL закликає жінок «порушити правила» та створений для «гламурних, зухвалих та жіночних натур».

Black Opium, YSL

Читайте також: Улюблені аромати знаменитостей

Бренди також звертаються до молодіших клієнтів, вибираючи дітей селебрітіз, і не по роках успішних дівчат і хлопців, щоб ті стали особами їхніх нових продуктів.

Наприклад, бренд зі столітньою історією Chanel зробив Лілі Роуз-Депп, доньку Ванесси Параді та Джонні Деппа, своєю посланницею. У 2017 році вона стала обличчям аромату Chanel No.5 L'Eau.

Chanel No.5 L'Eau

Одна з найпопулярніших дівчат-представників цього покоління Белла Хадід також стала обличчям парфумерного бренду

Белла Хадід аромат Bvlgari

Інші бренди також не відстають від загальної тенденції. Так, цієї осені Hermès випускає нетиповий для себе аромат Twilly d'Hermès – грайливий, хвилюючий і створений насамперед для сучасних дівчат.

Нова бьюті-тенденція: аромати для міленіалів-Фото 6

«Створюючи Twilly d'Hermès, я надихалася образом сучасних дівчат, їхнім стилем життя. Вільні, сміливі, стильні, лукаві та норовливі, вони непередбачувані. Вони йдуть назустріч будь-якій течії, задаючи свій, небачений досі ритм»,

— каже Крістін Нажель, одна з найзатребуваніших «носів» у світі, хімік та парфумер будинку Hermès. 

А бренд Nina Ricci ось-ось випустить свої культові аромати Nina та Luna у вигляді симпатичних монстрів (очікуємо наприкінці лютого).

Нова бьюті-тенденція: аромати для міленіалів-Фото 7

З чоловічими парфумами та сама історія. Наочний приклад: бренд Givenchy у 2017 році «осучаснив» класичну версію аромату Gentlemаn і зробив його більш м'яким, але не менш мужнім. Композиція побудована на контрасті деревних нот та квіткових акордів (лаванда, ірис, пачулі, шкіра та чорна ваніль!).

Нова бьюті-тенденція: аромати для міленіалів-Фото 8

Сучасний джентельмен не боїться бути уважним і піклуватися стосовно оточуючих, показує свої почуття. А для цього слід бути сильним. Особою рекламної кампанії обрали молодого актора та представника покоління міліаніалів Аарона-Тейлора Джонсона. Він і втілює образ справжнього джентльмена сьогодення. Чого тільки варті його шалені танці на столі.

Ну і нарешті яскравою подією в парфумерному світі став запуск чоловічої туалетної води Y від YSL, назва якої говорить сама за себе і відсилає нас до покоління Y. Тут фруктово-квіткові ноти бергамоту, ананасу та шавлії межують із традиційними для чоловічих ароматів деревними кедром та ялицею .

Нова бьюті-тенденція: аромати для міленіалів-Фото 9

Посланцем бренду став американський співак, актор, вокаліст та гітарист поп-рок-групи Maroon 5 Адам Левін. Він є справжнім втіленням аромату (в Україні запуск відбудеться навесні).

«Ми хочемо розмовляти з міленіалами їхньою мовою. Покоління Y це молодість. Назва «Y» також можна трактувати як оммаж Іву Сен-Лорану»,

 - Коментує новинку гендиректор YSL Beauty Стефан Бежи. 

Особами рекламної кампанії аромату «Y» стали репер Койл Ларнер, скульптор Девід Олександр Флінн та дослідник штучного інтелекту Олександр Робікет – молоді люди, які у своєму віці вже багато чого досягли у своїх сферах. Наприклад, Койл у січні 2017 року випустив свій перший альбом, після чого його пісні зібрали близько мільйона прослуховувань на Spotify. 

Такі вони, мільйони. Хлопці, здатні з ніг на голову перевернути як косметичну індустрію, а й парфумерну. І повірте, це лише початок. Далі більше.

Статті на тему