“Спокій у великому місті” – під таким девізом Лілія Пустовіт представила весняно-літню рекламну кампанію бренду Poustovit. Дизайнер взяла для суконь-сорочок та шовкових комплектів тільки яскраві та притаманні весняному місту відтінки: синій, як небо, зелений, як молоде листя, та помаранчевий, як схід чи захід сонця. Стилістом зйомки стала старший редактор відділу моди Vogue Україна Юлія Пеліпас.
Ця колекція за відчуттям – ковток свіжого повітря з відчиненого вікна. Те, чого не вистачає жителю міста. Наче можна заплющити очі і почути шелест листя каштана.
Як головна героїня була обрана модель Євгена Кедрова. В об’єктиві фотографа Ксенії Каргіної вона приміряє вбрання з фірмовими принтами Poustovit, поринаючи в атмосферу стилю “effortless”. Для нас це означає – легкість, невимушеність, комфорт та актуальне та тонке почуття моди.