UA
RU

Крістен Стюарт – особа реклами окулярів Chanel

Редагувати переклад

Карл Лагерфельд все не може помилуватися своєю новою музою Крістен Стюарт. Зробивши дівчину обличчям колекції Mtiers d'art Paris-Dallas та амбассадором сумки 11.12, креативний директор Chanel вирішив зняти її ще й у новій рекламній кампанії очок. Причому зробив він це, звичайно ж, власноруч.

На промо-знімках Крістен постала в образі фоторепортера з вінтажною камерою, на тлі якої окуляри з ретро-нальотом виглядають дуже гармонійно. У новій колекції традиційно дві лінії: сонцезахисні окуляри та оптика.

[metaslider id=9162]

Перші були представлені ще на весняно-літньому шоу Chanel, тому, як і вся колекція, вони були натхненні початком 1970-х. Але і в цій відомій естетиці не обійшлося без кодів Chanel - «авіатори» обрамлені ланцюжком, що відсилає до сумок Великої Мадемуазель, а широкі оправи з ацетату прикрашені тривимірним візерунком твідів.

[metaslider id=9172]

У лінії оптики теж знайшлося місце самоцитування: нові оправи явно нагадують про вже культову сумку Chanel Boy – логотип на дужках і характерну потерту фактуру.

14_CHANEL_Eyewear_Collection_Still_Life_Optic_LD
07_CHANEL_Eyewear_Collection_Still_Life_Optic_LD
02_CHANEL_Eyewear_Collection_Still_Life_Optic_LD

Статті на тему