UA
RU

Новий сезон у ЦУМ: модель Наталія Гоцій у рекламній кампанії #ЩАСТЯВМОДІ

Редагувати переклад
Відзначаємо прихід осені разом із ЦУМ!

Новий сезон у ЦУМ: модель Наталія Гоцій у рекламній кампанії #ЩАСТЯВМОДІ-Фото 1

ЦУМ підготував особливий сюрприз для своїх клієнтів – рекламну кампанію сезону осінь-зима 2018-19, головною героїнею якої стала успішна українська модель Наталія Гоцій. Список заслуг Наталії займає кілька рядків: переможниця конкурсу Ford Supermodel of the World, у минулому обличчя Bobby Brown, L`Oreal Professional, ароматів Yves Saint Laurent Baby Doll та Carolina Herrera 212 Sexy, експерт у галузі краси та здоров'я, вона стала ідеальним обличчям нового. компейну.

Дивіться рекламний ролик із Наталією Гоцій для ЦУМ:

Наталія Гоцій - Рольова модель не тільки для нас, але і для багатьох українок. Хіба може не надихати жінка, яка успішна у всьому, за що вона береться: у кар'єрі, сімейному житті та особистому розвитку. Достатньо лише глянути профілі моделі в соціальних мережах, щоб зрозуміти – її приклад гідний наслідування! Наталія просто і доступно розповідає про те, як жити в гармонії з собою, розставляти правильні пріоритети та просто отримувати задоволення від кожної миті.

Я намагаюся надихати інших своїм прикладом, показую, як це жити тут і зараз, чути себе.

Новий сезон у ЦУМ: модель Наталія Гоцій у рекламній кампанії #ЩАСТЯВМОДІ-Фото 2

Така героїня викликає відгук у серцях клієнтів ЦУМ, які цінують його унікальний формат. ЦУМ поєднує в собі бренд-мікс одягу, взуття та аксесуарів, бьюті-зону з більш ніж 150 брендами косметики та парфумерії, окремий простір з товарами для домашнього затишку та декором, фуд-хол з кафе, барами та кондитерськими, арт-галерею, а також один із найкращих ресторанів Східної Європи.

Новий сезон у ЦУМ: модель Наталія Гоцій у рекламній кампанії #ЩАСТЯВМОДІ-Фото 3

У рекламному ролику нової кампанії ми поринаємо в атмосферу щастя та легкості. Ми віртуально слідуємо за Наталією Гоцій та її сім'єю за ЦУМ. Разом приміряємо речі з останніх колекцій, поспішаємо на йогу, дегустуємо смачні страви, бігаємо наввипередки з дітьми. У ЦУМ є все, що тільки душа забажає: шопінг, розваги, мистецтво та спорт – і все в єдиному просторі! До речі, образи героїв були підібрані з урахуванням останніх модних тенденцій та складаються з предметів осінньо-зимових колекцій, представлених у ЦУМ.

Новий сезон у ЦУМ: модель Наталія Гоцій у рекламній кампанії #ЩАСТЯВМОДІ-Фото 4

Креативна ідея було розроблено творчою командою VOGUE UA. Продюсером та стилістом зйомки стала директор моди VOGUE UA Юлія Пеліпас, а фотографом – Соня Шостак із Польщі.

Ольга Кравчук, керівник групи бренд-маркетингу ЦУМ:

У кожній європейській столиці є свій власний універмаг – місце, де ви інтерпретуєте автентичний спосіб життя, місце, куди ви приваблюєте гостей та туристів. У ЦУМ ми твердо віримо, що чудовий клієнтський досвід, унікальний європейський формат та асортимент, неповторна презентація продукту та атмосфера характерно виділяють сучасний універмаг серед великих гравців електронної комерції та монобрендових магазинів. Сьогодні споживачі обирають бренди, з якими вони відчувають міцний емоційний зв'язок. Актуально бути справжніми, вести відкритий та природний діалог.

Новий сезон у ЦУМ: модель Наталія Гоцій у рекламній кампанії #ЩАСТЯВМОДІ-Фото 5

У рекламній кампанії нового сезону ми прагнули до створення правдивої історії, з реальними локаціями, ситуаціями та героями. Надихнуті співпрацею з Наталією, її красою, професіоналізмом та природністю. Рекламна кампанія якісно нового рівня була створена у партнерстві з VOGUE UA. Упевнені, що вона буде гідно оцінена як нашими клієнтами, так і експертами ринку fashion-індустрії, – коментує маркетинг директор ЦУМ Антон Жорін.

Новий сезон у ЦУМ: модель Наталія Гоцій у рекламній кампанії #ЩАСТЯВМОДІ-Фото 6

Власна закупівля ЦУМ у сезоні осінь-зима 2018-19 – це понад 110 провідних світових брендів. Загалом у ЦУМ представлено понад 1000 провідних брендів взуття, одягу, аксесуарів у орендарів.

Дивіться у галереї нову рекламну кампанію ЦУМ сезону осінь-зима 2018-19:

[mc_gallery id=126884]

ЦУМ Київ

Маркетинг директор - Антон Жорін

Керівник групи бренд-маркетингу – Ольга Кравчук

Бренд-менеджер – Віктор Пробітюк

Ідея зйомки – VOGUE UA

Продюсер та стиліст зйомки – директор моди VOGUE UA Юлія Пеліпас

Фотограф – Соня Шостак

___________________________________________________________________________

ЦУМ – столиця моди та краси! Перший торговий об'єкт формату department store в Україні.

www.tsum.ua

www.facebook.com/TsumKyiv/

www.instagram.com/tsum.kyiv/

Статті на тему