OFourFour святкує день народження колаборацією з Bureau Borsche
22 лютого 2022 року activewear-бренд родом з Києва OFourFour святкує трьохріч. Щоб відзначити цю дату, команда бренду запропонувала художникам, дизайнерам та творцям, що надихають її, разом переосмислити знаковий айтем бренду. Цю пропозицію ухвалив засновник мюнхенського Bureau Borsche Мірко Борше.
Заснована у 2007 році, Bureau Borsche — це глобальна дизайнерська студія, що базується у Мюнхені, Німеччина. Бюро під керівництвом засновника Мірко Борше здобуло кілька міжнародних нагород за дизайн, брало участь у виставках і змогло уявити себе на Венеціанській бієналі 2019 року. Серед партнерів та клієнтів бюро: Nike, Apple, Supreme NY, Balenciaga, Givenchy, Farfetch та Highsnobiety. Бюро понад десять років виконує креативне керівництво виданнями Zeit Magazin та Spike.
Читай також: New Horizons Virgin Izakaya Bar
У рамках співпраці Bureau Borsche x OFourFour переосмислили знаковий для бренду PVC Hoodie. Виконаний тепер у двох нових кольорах, він прикрашений прозрачними карманами з ПВХ, в які можна вставляти фотографії чи картки із зображеннями на свій смак – таким чином персоналізуючи, роблячи його майданчиком для самовираження. Саме для наповнення цих карманів студія передала свої рідкісні та невидані матеріали.
“За три роки існування OFourFour ми зрозуміли, що для нас бренд – мова комунікації зі світом. Нам у команді важливо не лише ті, як нас бачать в Україні, а як сприймають український бренд ззовні. Адже, зокрема, за нами оцінюють здатності, талант та потенціал країни.
Ми також зрозуміли, що цей бренд не має меж. Нас готові підтримувати та обирати люди зі всього світу. Ця колаборація – тому підтвердження” – пояснює основниця OFourFour Вікторія Ноздрачова. – Ми були раді тому, як Bureau Borsche активно зустріли наш запит та надали матеріали для цієї колаборації. Це знову переконало нас, що світ є безмежним полем для можливостей”.
Колаборація Bureau Borsche x OFourFour лімітована. Айтем з'явиться у продаж у день народження Офофо на сайті бренду.