Заснована у 2007 році, Bureau Borsche — це глобальна дизайнерська студія, що базується в Мюнхені, Німеччина. Бюро під керівництвом засновника Мірко Борше здобуло кілька міжнародних нагород за дизайн, брало участь у виставках і змогло представити себе на Венеціанській бієнале 2019 року. Серед партнерів і клієнтів бюро: Nike, Apple, Supreme NY, Balenciaga, Givenchy, Farfetch і Highsnobiety. Бюро понад десять років виконує креативне керівництво виданнями Zeit Magazin та Spike.
Читай также: Нові горизонти Virgin Izakaya Bar
У рамках співпраці Bureau Borsche x OFourFour переосмислили знаковий для бренду PVC Hoodie. Виконаний тепер у двох нових кольорах, він прикрашений прозорими кишенями з ПВХ, в які можна вставляти фотографії або картки із зображеннями на свій смак – таким чином персоналізуючи, роблячи його майданчиком для самовираження. Саме для наповнення цих кишень студія передала свої рідкісні та невидані матеріали.
“За три роки існування OFourFour ми зрозуміли, що для нас бренд – мова комунікації зі світом. Нам у команді важливо не лише те, як нас бачать в Україні, а й як сприймають український бренд ззовні. Адже зокрема за нами оцінюють здатності, талант та потенціал країни.
Ми також зрозуміли, що цей бренд не має меж. Нас готові підтримувати та обирати люди з усього світу. Ця колаборація – тому підтвердження” – пояснює засновниця OFourFour Вікторія Ноздрачова. – Ми були раді тому, як Bureau Borsche активно зустріли наш запит і надали матеріали для цієї колаборації. Це ще раз переконало нас, що світ є безмежним полем для можливостей”.
Колаборація Bureau Borsche x OFourFour лімітована. Айтем з’явиться у продажу в день народження офофо на сайті бренду.