
Онлайн-рітейлер Farfetch виходить на український ринок
Улюблений багатьма просунутими fashion-користувачами сайт farfetch.com тепер додає до свого інтерфейсу значок кольорів українського прапора: рітейлер офіційно розпочав співпрацю з країнами СНД та Балтії. Це означає, що 300 магазинів з усього світу та 1500 брендів, які там представлені, наблизилися до нас на відстань кількох кліків.
Онлайн-рітейлер farfetch.com з’явився в 2008 році і сьогодні може похвалитися досить значним асортиментом товарів. Там можна знайти одяг та аксесуари як люксових марок, так і експериментальні речі молодих та концептуальних дизайнерів. Не дивно, що платформу щомісяця відвідують понад 10 мільйонів людей. Тепер до них зможемо приєднатися і ми.
Більше від
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO
- Тиждень моди у Мілані: розклад показів нового сезону і модні дебюти
- Тімоті Шаламе став обличчям електоромобіля