Найкращі маркетингові ходи модних будинків
Редагувати перекладУ розпал світових тижнів моди Алла Родигіна згадала, на які хитрощі йшли модні Будинки, щоб краще подати свої колекції.
Креативний директор Chanel Карл Лагерфельд не приховує своєї пристрасті до затишних паризьких кафе і при кожній нагоді забезпечує безкоштовним піаром, наприклад, Cafe de Flor. Але тепер він пішов ще далі і перетворив Grand Palais, де з сезону на сезон проходить показ Chanel, в одну велику брасерію Gabrielle.
Моделі витончено фланували між столиками, вивчали меню, кокетували з офіціантами біля барної стійки і навіть вередували – у кого на що вистачало акторського діапазону. Після шоу дівчата не стали покидати теплі місця та дружелюбно робили селфі з усіма охочими, чим забезпечили рекордні прояви Chanel у Instagram.
Найбільш обговорюваною подією Тижня моди в Мілані став показ Gucci. Новий креативний директор марки Алессандро Мікеле показово відкинув буржуазно-гламурне минуле марки і показав колекцію, яка припаде до душі снобам. Але вже більш інтелектуального штибу.
Читайте також: Алла Родигіна про моду на андрогінність
У Будинку Versace затіяли переворот - нехай і не такий масштабний, як у Gucci, але на святині теж посягнули. Донателла вирішила надати сучасне звучання логотипу бренду та розлучилася з головою Медузи Горгони на користь лише грецького орнаменту. Нове прочитання з'явилося і в декораціях до шоу, і ключових образах колекції.
Dolce&Gabbana довели ідею «модної матусі» до абсолюту: дизайнери прикрасили вбрання своїми дитячими малюнками, а демонструвати їх урочисто доручили вагітній Б'янке Балті та іншим визнаним красуням у компанії наймолодших моделей.
Читайте також: Моніка Беллуччі для Dolce&Gabbana
Селебріті на подіумі – справа звична. Але якщо це не серйозний показ Valentino, який довірили закривати комікам Бену Стіллеру та Оуену Вілсону. Після такого камео Париж гудів два дні, чого й вимагали продюсери другої частини комедії Zoolander, яку вони таким чином проанонсували.
Хто з нас не надихався знімками Джорджа Барріса 1962, на яких Мерилін Монро витончено позує на березі океану в вовняному кардигані? Ось і в MaxMara не втрималися від спокуси: нову колекцію там присвятили красі, що вислизає, Мерилін – адже буквально через кілька тижнів після тієї фотосесії актриси не стало
Каньє Вест довів, що в одну річку можна увійти не двічі, а навіть тричі. Створивши колаборацію з adidas Originals, артист досяг схвалення критиків – і це після того, як два його попередні fashion-досліди були буквально освистані.
Раф Сімонс на посаді креативного директора Dior продовжує методично руйнувати стереотип про те, що найкраще, що може дати цей легендарний Будинок моді – дівчина-квітка. У новій колекції дизайнер навмисно зрікся звичного образу на користь нових амазонок. Колекція Dior з анімалістичними принтами, хутром-камуфляжем та соковитою вініловою шкірою – як екскурсія джунглями, тільки в самому серці Парижа.
Кеті Хіллієр та Луелла Бартлі на показі Marc by Marc Jacobs здивували революційний настрій. Моделі ходили в нарядах із написами «Суфражистка» та «Солідарність» під гімн бунтарів Children of the Revolution. Можливо, саме це і була їхня лебедина пісня: після шоу Марк Джейкобс заявив, що закриває другу лінію.
Читайте також: Марк Джейкобс носить одяг від Gucci
Будинок Prada вже давно не має проблем щодо загального визнання. І лише одне питання не давало спокою Міучче: марка досі не могла похвалитися сумкою зі званням it bag. У новому сезоні цей недогляд вирішено виправити: бренд представив нову модель сумки з подвійним дном та подвійною заявкою на успіх (аксесуар є у двох розмірах та у всіх відтінках карамелі).
Будинок Rochas цього року відзначає своє 90-річчя. Відсвяткувати цю дату вирішили скромно і зі смаком: Алессандро Дель Аква випустив із архівів цілу зграю ластівок, які осіли на кожній другій речі колекції. Цей принт був улюбленим у засновника марки Марселя Роша, і, мабуть, недарма: час над ним не владний.