Український бренд W8LESS та його засновниця Анна Шаш цього року презентують особливу осінню колекцію одягу, яка складається з трьох різних дропів, обʼєднанних головною метою - залишатися собою та вірною своєму стилю.“Чорний колір — як ДНК бренду. Чорний колір — як символ чистоти” - Анна Шаш.
Мода невгамовна, як і наше кохання до еко-шкіри та чорного кольору. Сформувати привабливий та водночас комфортний образ можна використовуючи фірмовий моно-колір в стилі сasual, який допоможе легко перейти з одного сезону в інший. Але ця осень має стати особливою, як фартух з еко-шкіри та деніму або позачасова хустинка з еко-шкіри та деніму.
“Це ексклюзивна історія для українського текстильного виробництва. Наше бачення сучасного ресайклінгу” - Анна Шаш.
Денім став основою другого дропу. В знаковому чорному відтінку бренду та класичному синьому можно знайти як улюблені джинсові куртки, так і зібрати total look. Варто зазначити, що кожна біла стрічка, вишита на джинсових виробах, була зроблена майстринями бренду власноруч. Дроп має декілька особливих в'язаних речей, нитки яких були виготовлені в Італії зі старого деніму.
“Синій, шоколадний та оливковий стали ключовими барвами осені у W8LESS” - Анна Шаш.
Завершує колекцію текстиль-bestseller бренду в барвах цьогорічної осені. Плащі та стьобані куртки, широкі штани та шорти зі стрілками, піджаки з необробленими краями та прозорий льон-вуаль - все це об'єднує теплі кольори, які легко міксувати між собою.
Фотограф: Андрій Грей
Читайте також: ГОТУЄМОСЬ ДО ХОЛОДІВ РАЗОМ: УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД MARCHI ВИПУСТИВ ОСІННЬО-ЗИМОВУ КОЛЕКЦІЮ «ВІРАЖІ»