
Карлі Клос — нова особа Swarovski
Карлі Клос замінила Міранду Керр.
https://www.youtube.com/watch?v=AGIw1YGxkww
Swarovski ще раз довів, що небайдужий до ангелів Victoria’s Secret, вкотре обравши одну з них своїм амбассадором. Однак це рішення має стратегічний характер: у такий спосіб бренд хоче розширити свою північноамериканську присутність. Крім того, Карлі Клос вважається представницею нового покоління сильних жінок, на які й орієнтується тепер бренд.
Ми хотіли б вивести нашу марку на новий рівень. І ми подумали, що Карлі буде найкращим вибором. Вона є відкритість і певний стиль мислення — це нова філософія. Вона дуже стильна і красива, що є ключовим фактором, коли ми говоримо про наступне покоління споживачів, зокрема сильні жінки, які мають стати нашими довгостроковими клієнтами. Крім того, ми вирішили приділити більше уваги північноамериканському ринку, і хто підійде краще за Карлі?
– сказав Роберт Бухбауер, генеральний директор Swarovski.
Протягом наступних двох років Карлі Клосс ексклюзивно представлятиме ювелірні вироби та годинник бренду. Реклама з Карлі з’явиться на телебаченні, в інтернеті та друкованих виданнях.
Бухбауер на Карлі Клосс має досить амбітні плани: за це продажі в Північній Америці мають зрости вдвічі. З огляду на популярність і вплив Карлі, цілком імовірно, що Swarovski вдасться реалізувати задумане. Крім того, компанія бачить великий потенціал для свого виходу на ринок у великих містах США, і найближчим часом бренд хоче сконцентруватися на роботі у п’яти чи шести з них. До того ж, Swarovski планують продовжити співпрацю з Жан-Полем Готьє, який недавно розробив для бренду камінь під назвою Kaputt.
Читайте також: Карлі Клосс і The Kills у рекламній кампанії Mango
Щодо Карлі, то влітку вона збирається зосередитися на роботі у своїй програмі. Code with Klossy, яка дозволяє дівчатам вивчати програмування під керівництвом супермоделі та на базі Flatiron School.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику