UA
RU

Карлі Клос — нова особа Swarovski

Редагувати переклад

Карлі Клос замінила Міранду Керр.

Swarovski ще раз довів, що небайдужий до ангелів Victoria's Secret, вкотре обравши одну з них своїм амбассадором. Однак це рішення має стратегічний характер: у такий спосіб бренд хоче розширити свою північноамериканську присутність. Крім того, Карлі Клос вважається представницею нового покоління сильних жінок, на які й орієнтується тепер бренд.

Ми хотіли б вивести нашу марку на новий рівень. І ми подумали, що Карлі буде найкращим вибором. Вона є відкритість і певний стиль мислення — це нова філософія. Вона дуже стильна і красива, що є ключовим фактором, коли ми говоримо про наступне покоління споживачів, зокрема сильні жінки, які мають стати нашими довгостроковими клієнтами. Крім того, ми вирішили приділити більше уваги північноамериканському ринку, і хто підійде краще за Карлі?

- сказав Роберт Бухбауер, генеральний директор Swarovski.

Протягом наступних двох років Карлі Клосс ексклюзивно представлятиме ювелірні вироби та годинник бренду. Реклама з Карлі з'явиться на телебаченні, в інтернеті та друкованих виданнях.

[metaslider id=39921]

 

Бухбауер на Карлі Клосс має досить амбітні плани: за це продажі в Північній Америці мають зрости вдвічі. З огляду на популярність і вплив Карлі, цілком імовірно, що Swarovski вдасться реалізувати задумане. Крім того, компанія бачить великий потенціал для свого виходу на ринок у великих містах США, і найближчим часом бренд хоче сконцентруватися на роботі у п'яти чи шести з них. До того ж, Swarovski планують продовжити співпрацю з Жан-Полем Готьє, який недавно розробив для бренду камінь під назвою Kaputt.

Читайте також: Карлі Клосс і The Kills у рекламній кампанії Mango

Щодо Карлі, то влітку вона збирається зосередитися на роботі у своїй програмі. Code with Klossy, яка дозволяє дівчатам вивчати програмування під керівництвом супермоделі та на базі Flatiron School.

Статті на тему