UA
RU

Подружка рок-зірки: бренд Blood&Honey випустив колекцію чоловічих шуб

Редагувати переклад

Український хутряний бренд Blood&Honey взяв участь в одній із найбільших виставок сучасного мистецтва у США Art Basel Miami. При цьому дизайнер та засновниця марки Лідія Пфайфер добре підготувалася до зустрічі з прекрасним: вона створила лімітовану колекцію арт-шуб, натхненну образами культових рок-музикантів. Ця тема була обрана не випадково: свої хутряні арт-об'єкти Blood&Honey представили у галереї Lulu Laboratorium, експозиція якої була повністю присвячена рок-музиці.

img_7675

Складається арт-колекція українського бренду із трьох шуб. Першу прикрашає стилізований портрет Девіда Боуї, виконаний на спині норкової шуби за допомогою техніки аплікації. На другій зображені The Beatles, пов'язані з хутра рексу на спині білої шуби. А третя модель – це чорний норковий піджак із назвами та логотипами найвідоміших рок-груп.

img_7311

img_7222

img_7592

Як розповіла Лідія Пфайфер, створення кожної шуби. в середньому, пішов місяць кропіткої ручної роботи, тому порівнювати їх із повноцінними, хоч і носибельними, арт-об'єктами цілком доречно. Також дизайнер зазначила, що ця капсульна колекція стала її першою пробою у створенні саме чоловічих шуб. Ризик виявився виправданим – першого ж вечора Blood&Honey отримали кілька замовлень від приватних клієнтів і продали одну з шуб, що експонуються.

 

Статті на тему