Пол Мескаль став обличчям нової кампанії Gucci. Актор рекламує класичні лофери Horsebit 1953, які італійський Модний дім випускає з 1953 року.
Номінант на премію “Оскар” Пол Мескаль знявся в новій кампанії Gucci. Актор рекламує класичні лофери Horsebit 1953. Ця модель представлена в асортименті італійського Модного дому з 1953 року. Тож цього року Horsebit святкує 70 років.
З нагоди ювілею новий креативний директор Gucci Сабато де Сарно запустив рекламну кампанію. На світлинах культову модель лоферів зобразили з точки зору сучасної моди. Головний акцент робиться на універсальності Horsebit – вони виконанні у класичному і завжди актуальному стилі. Водночас це взуття зручне, легке, гнучке. А тому ідеальне для повсякденного гардероба.
Це – друга гучна кампанія Сабато де Сарно у Gucci. Першою стала реклама ювелірної колекції Marina Chain. Її представила відома модель Дарія Вербова, яка пішла з моди у 2016 році. Новий креативний директор Gucci запросив Дарію Вербову, бо разом з нею починав кар’єру в модному бізнесі у 2003-му.
Сабато Де Сарно очолив Gucci у січні. Він змінив Алессандро Мікеле, який залишив посаду креативного директора наприкінці мінулого року. Дебютна колекція Де Сарно була представлена 22 вересня на Міланському тижні моди.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Heji Shin / Gucci
Читайте також: РОЗМОВА З КВІТАМИ: БЕНЕДИКТ КАМБЕРБЕТЧ ТА ІНШІ ЗІРКИ У РЕКЛАМІ PRADA