Закрити
UA
Мода

Prada та adidas Originals представляють другу частину колекції Prada Superstar, виготовлену Prada

Поділись:

Рекламна кампанія підкреслює першорядну важливість ручної роботи та ремісничої майстерності.
posts-to-db-Фото 1

Мілан/Херцогенаурах, 31 серпня 2020 р. – Prada та adidas Originals представляють непідвладну часу та незмінно актуальну класику, перероблену для сьогоднішнього дня – колекцію Superstar, що продовжує основну ідею партнерства між брендом розкішних виробів та експертним виробником спортивного одягу. Легендарна модель Superstar, тепер представлена ​​в трьох нових колірних гаммах – монохромної чорної, чорно-білої, а також у поєднанні сріблястого і білого хрому. Нове бачення для нового десятиліття!

posts-to-db-Фото 2

Читай також: Перший день UFW: Кубинська сексуальність, міста майбутнього та стриманий аристократизм.

Новий етап колаборації між Prada і adidas підкреслює загальні якості брендів, які вже давно стали невід’ємними від їх назв: творча співпраця, безумовна повага до історичної спадщини і пристрасне захоплення спортом. Це злиття двох всесвітньо відомих брендів, кожен з яких має власне унікальне і легко пізнаване бачення, підкріплене їх переконаною і твердою відданістю принципу абсолютної досконалості. Головне в кросівках Prada Superstar – висока майстерність фахівців Prada, які поєднали лексикон розкоші з мовою високофункціонального спортивного одягу в моделі, спочатку за своєю суттю унікальною та новаторською.

posts-to-db-Фото 3

Створений у 1969 році силует кросівок adidas Originals Superstar – лаконічний, безумовно сучасний і унісекс, що виразно належить до стилю, вперше, – тепер втілений у зернистій натуральній шкірі. Походження виробу позначено фразою Made in Italy, нанесеною на бічну поверхню у техніці гарячого тиснення. Як і логотипи Prada та adidas Originals на язичку, вона є знаком видатної якості, що цінується по всьому світу. Основний вигляд моделі збережений незмінним – це класичний дизайн, що не застаріває, не потребує змін, але при цьому запрошує до оновленого сприйняття.

posts-to-db-Фото 4

Читай також: FROLOV: Латинська культура, втілена у кубинських віддітнах та мексиканських формах — нова колекція бренду

Рекламна кампанія наголошує на першочерговій важливості ручної роботи та ремісничої майстерності – фантастичні, сюрреалістичні образи, що відтворюють реальний процес створення кросівок Prada Superstar. Граючи з масштабом мініатюрного зображення, що відтворює виробничі підприємства Prada в італійському регіоні Марку, глядач може спостерігати за тим, як майстри скрупульозно наносять заключні копіткі штрихи на кросівки в кожному з нових кольорових поєднань. Самі Superstar тут зображені у збільшеному масштабі.

Така гра пропорцій виділяє і підкреслює моментально відомі деталі Superstar – три смужки, трилистник, каучуковий мис, – і здвоєний логотип Prada і adidas Originals, що їх доповнює.

posts-to-db-Фото 5

Нові варіанти Prada Superstar з’являться у флагманських магазинах Prada та adidas по всьому світу, а також у деяких роздрібних магазинах-партнерах починаючи з 8 вересня 2020 року. Колекція також буде представлена ​​на сайтах prada.com та adidas.com.

Партнерство Prada та adidas буде розвиватися та поповнюватися новими моделями. Нова грань колаборації пов’язана з регатою America’s Cup і стане вираженням загального кохання обох брендів до спорту та їхньої захопленої участі у спортивних подіях. Кубок Америки (America’s Cup) – найстаріша спортивна нагорода у світі та найпрестижніша міжнародна вітрильна регата, у якій Prada бере участь уже багато років – починаючи зі створення команди Luna Rossa у 1997 році. Сьогодні, у партнерстві з adidas – піонером спортивних інновацій та прецизійних технологій – обидва бренди продовжать служити спільній спадщині спортивної досконалості.