Власні цінності та власні правила гри, кожен має свої погляди на життя, його важливі та більш незначні частини. Та що пов’язує всіх нас — прагнення до цілісності ззовні та зсередини. Натхненні сильними жінками, які знають, чого хочуть, куди прямують та що їм потрібно, бренд O.TAJE презентує другий дроп SS’24.Новий дроп бренду — про спокійні базові кольори та витончені силуети. Без зайвих деталей, акцентуючи на лінії та форми, у SS’24 O.TAJE презентує образи, які не кричатимуть яскравістю або бажанням щось довести. Це чорно-біла історія бренду для жінок, які віднайшли свою цілісність, а одяг лише посилюватиме їх та стане фоном для впевненості щодня. У новому дропі використав нові матеріали — органічну нефарбовану бавовну. Це ще один крок O.TAJE у сторону стійкої моди, sustainability: бренд використовує органічні матеріали та створює речі не на сезон, а постійну і практичну базу.
“Працюючи над новим дропом, ми вперше використали органічну нефарбовану бавовну. Для нас це крок у напрямку sustainability та відображення цінностей нашого бренду та наших клієнтів. Коли якість та матеріали — важливіше за кількість. Коли ти твердий у своїх принципах, зокрема й тих, що стосуються екологічного виробництва, — і докладаєш до цього максимум зусиль”, — коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.
У SS’24 бренд презентував лаконічні топи з різними видами горловини, зокрема натхненні 90-ми вирізи халтер, розширив текстильну лінійку білосніжним сетом із сорочки та штанів, а також поповнив асортимент сукнями — напівпрозорою максісукнею вільного силуету та з довгим рукавом, а також лаконічною, проте цікавою сукнею з горловиною-halter, що підкреслюватиме фігуру. Окреме місце в колекції займає двоколірна максісукня, декорована ґудзиками — комфортний та елегантний варіант для перших по-справжньому теплих днів.
Найфункціональніша новинка на спеку від O.TAJE — мереживні сети зі штанів та сорочки, виконані особливою в’язкою та представлені у двох відтінках: чорному та молочному. Саме ці кольори стали головними у SS’24. Як кольоровий акцент бренд використав для дропу насичений зелений — яскравий, свіжий та впевнений.
Читайте також: А-СИЛУЄТНА ТУНІКА, ПРОЗОРІ СУКНІ ТА БЕСТСЕЛЕР БРЕНДУ — ПЛАХТА: DELEGAN ПРЕЗЕНТУЄ НОВУ КОЛЕКЦІЮ