Головні винаходи модельєра, завдяки якому Haute Couture став різноманітнішим.
При згадці імені першого японця, що зумів потрапити у світ високої моди та великих ставок, Кензо Такади на думку спадають його яскраві, галасливі та нестримні етно-шоу з колоритом, гідним найкращих маскарадів. Він був людиною явно неординарною, а крім того, ще й енергійною, позитивною, життєрадісною. Свої життєві принципи він постарався впровадити в раніше закриту модну спільноту, яка не терпіла чужинців ззовні. Кар’єра, творчі пошуки та авангардне мислення Кензо Такада стали тим переломним моментом у розвитку Haute Couture, Після якої вона ніколи вже не була колишньою.
5 жовтня 2020 року не стало людини, яку запам’ятають за найризикованішими і божевільнішими показами, яскравими образами та екстравагантним підходом до високої моди. Тільки він міг вивести на подіум кота в хутряній шубі або випустити модель на роликах, і при цьому почуватися новатором, а не диваком. Вшановуємо пам’ять великого генія, і згадуємо 5 головних причин, чому наші серця належать великому та неповторному Кензо Такада.
Читай також: США vs. Франція: 7 ключових модних прийомів головної героїні “Емілі в Парижі”
Свій перший магазин-бутік молодий японський геній заснував у Парижі 1970 року. Як людина відкрита до впливу та натхнення ззовні, вона стала розмірковувати про те, яким саме чином можна виділити своє місце серед інших схожих. Haute Couture орієнтирів. Розмірковуючи на улюблену тему змішування культур та етно-приладдя, він наважився доповнити стіни свого бутика зображеннями природи джунглів. Так, вийшов мікс двох полярних екзотик – африканської та азіатської. За слово “Jap” у назві магазину Кензо тривалий час засуджували, проте він не знаходив нічого поганого у звичному американському прізвисько всіх японців.
Нескладно здогадатися, що, як і будь-які новаторські винаходи, любов Такада до техніки “пэчворк” стала швидше необхідністю, а не щирою пристрастю. На початку своєї кар’єри у хлопця не було можливості купувати дорогу тканину, а тому обмежуватися доводилося лише клаптями. Однак, саме така оригінальна манера стала візитною карткою майбутнього кутюр’є, яка залишалася такою аж до його відходу зі свого модного будинку в 1993 році.
Азіатська мода у нашій уяві постає як змішання графічної точності, контрастних чорно-білих акцентів, традиційного крою та флористичних вишуканих деталей. Творіння Кензо Такада – Не акварельна мініатюра або малюнок тушшю, а справжнє полотно, створене олійними фарбами. Тут є все: і змішання різнокаліберних орнаментів, і запозичення інших культур, і, звичайно, буйство спектрального кола.
Читай також: Синій період: Наймодніший макіяж осені 2020 – сміливий неон проти акварельної ніжності
Важко припустити, щоб французами міг командувати “прибулець”, та й до того ж азіат. Про снобізм жителів столиці моди ХХ століття, а особливо тих, хто належить до fashion-еліти ходять легенди, але юному японцю Кензо Такада вдалося розвіяти всі стереотипи. Його сукня-кімоно у квітковий орнамент стала справжнім одкровенням, якого ще не бачив кутюр. Саме цей силует наприкінці 1970-х повністю витіснив приталені костюми та трапецієподібні форми, зробивши японця королем вечірньої моди. Нехай і на якийсь час.
Для іммігранта не було нічого сміливішого, ніж запропонувати столиці моди Парижу з його чіткими правилами, рамками та безкомпромісними рішеннями придивитися до чогось свіжого, незвичайного, нового. Проте, Кензо Такада Щоразу примудрявся зробити своє модне шоу не просто презентацією колекції, а представленням. Він був чи не першим дизайнером, який наважився на перфоманс. Про що ще можна говорити, якщо Париж бачив Кензо, переодягнутим у слона, а подіум, представлений як арену цирку?