
Розквіт фемінізму: Вайнона Райдер та Елізабет Олсен знялися в рекламі про жіночу дружбу
Відомі акторки стали обличчям рекламної кампанії бренду H&M.
Вайнона Райдер та Елізабет Олсен. Фото: JUICE Singapore
Після того, як H&M звинуватили в расизмі, бренд вирішив цього разу «зробити все правильно» і зняв рекламу, яка оспівує жіночу дружбу та підтримку. Це якраз вписується в популярну сьогодні в кіноіндустрії концепцію про сильних і незалежних, а також одностатеве кохання.
H&M запросили для участі у зйомках Вайнону Райдер та Елізабет Олсен, щоб представити весняну колекцію бренду. Відео просто просякнуте духом фемінізму, дівчата танцюють один з одним, а не з чоловіками, та демонструють непідробне задоволення.
Представники бренду вважають, що надсиланням кампанії стала підтримка жінками один одного, проте користувачі інтернету побачили в ній зовсім інший підтекст.
Це дуже новий підхід, і культура потребує цього. Головне – не подобатися чоловікам, а радіти за своїх подруг та себе», – прокоментувала Вайнона Райдер.
Нагадаємо, Вайнона Райдер знялася у новій рекламній кампанії Marc Jacobs Beauty.
Більше від
- Etnodim влаштовує благодійний кінопоказ «Вавілон ХХ» до Дня Незалежності
- «Я памʼятаю це місце, бо воно памʼятає мене»: групова виставка артплатформи Spilne Art
- Серіал “Позолочене століття” продовжено на четвертий сезон
- Анджеліна Джолі у витонченій стрічці «Кутюр»: з’явилися перші офіційні кадри з фільму
- Як минула прем’єра фільму «Еддінгтон» у Києві