“Раніше були часи, коли всім брендам хотілося додати слово Paris до своєї назві, сьогодні ж – навпаки, мені хочеться підкреслити своє Not from Paris, і з цим слоганом зробити зйомку мого київського бренду на фоні впізнаваної набережної Сени, і звичайно – із українською командою“, – розповідає Настя, засновниця бренда Platonic Love.
Париж, в свою чергу – безумовно займає важливе місце в сердці дизайнерки та її творчості, тому саме на його фоні була знята різдвяна капсула бренду Platonic Love. “Також захотілося дати їм найбільш гедоністичні назви, пов’язані із французьким стилем життя, як наприклад, шуба Joie de vivre, сукня La crème de la crème та худі Kir Royale, на честь найпопулярнішого місцевого аперитиву, із солодким присмаком неквапливих вихідних”, – додає Настя.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: САКРАЛЬНІ УКРАЇНСЬКІ СИМВОЛИ У НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ LOVE