
Символічна колекція від BEVZA: нова лінійка сумок
Бренд продовжує поширювати національну символіку колосків по всьому світу та сьогодні офіційно запустили сумки онлайн.
«Україна є одним із найбільших експортерів пшениці у світі. Земля, яку ми захищаємо, годує багато інших країн. Для нас пшениця завжди була священним символом», – дизайнерка Світлана Бевза.
Для кампанії сумок бренд обрав Нью-Йорк, щоб показати актуальність легендарної інсталяції Агнес Денес «Пшеничне поле — Протистояння». Художниця виростила пшеничне поле на порожньому Манхеттені в 1982 році.
У її творчості Пшеничне поле було символом та універсальним поняттям; воно представляло їжу, енергетику, комерцію та економіку. У ньому йдеться про безгосподарність, марнотратство, голод у світі та екологічні проблеми. З тих пір людство пережило стільки потрясінь: змінилися пейзажі, змінилися покоління, але хліб та пшениця – вічний символ.
Лінія шкіряних сумок складається з 5 різних сумок із символічними деталями у вигляді плоского колоска на фурнітурі, а також ременів із такою ж фурнітурою. Зйомка відбулася у Нью-Йорку у вересні цього року.
Читайте також: ПРО ЩО ЖІНКА МОВЧИТЬ: СВІТЛАНА БЕВЗА, ДИЗАЙНЕРКА
Більше від
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO
- Тиждень моди у Мілані: розклад показів нового сезону і модні дебюти
- Тімоті Шаламе став обличчям електоромобіля