Закрити
UA
Мода

Скарлетт Йоханссон знялася у першій зірковій кампанії для ювелірного бренду David Yurman

Поділись:

Підійти ближче, і розглянути вправність прикрас пропонують нам головні герої реклами. 

Скарлетт Йоханссон і Генрі Голдінг показали, що таке близькість, і як потрібно її зберігати в найнеспокійніші часи. 

37-річна актриса “Чорної вдови” та 35-річний Голдинг, відомий за роллю у фільмі “Безумно багаті азіати” стали першими зірковими амбассадорами ювелірного бренду David Yurman. Актори знялися в рекламній кампанії бренду під назвою “Підіди ближче”, яка відзначає “радість близькості, зв’язку в найскладніші часи, представляючи двох найвідоміших у світі селебрітіс на тлі вічного натхнення Девіда Юрмана – його рідного Нью-Йорка”.  

posts-to-db-Фото 1

Скарлетт Йоханссон
David Yurman’
credit: Lachlan Bailey

“Нью-Йорк не можна зупинити. Бути його мешканцем означає знати, як покликати таксі, яке стоїть на протилежному боці вулиці”, — зазначає Скарлетт Йоханссон, яка сама є “аборигенкою” Нью-Йорка. Цю акторку бренд David Yurman вважає ідеальним втіленням сучасної жінки. Не дивно, що саме вона стала однією з двох головних осіб нової рекламної кампанії ювелірної колекції. 

Читай також: Чоловік казати: Фелікс Шиндер, музикант

«Поки я росла в Нью-Йорку, то завжди відчувала зв’язок із David Yurman. Юрмани та їхні дизайни завжди втілювали для мене Нью-Йорк — сміливі, свіжі та трохи зухвалі. Коли Еван Юрман зв’язався зі мною, запропонувавши таку можливість і поділившись ідеєю для кампанії, я вже відчувала глибокий зв’язок із брендом. Це був природний збіг”.

posts-to-db-Фото 2

Генрі Голдінг
David Yurman’
credit: Lachlan Bailey

Що ж до Голдінга, то актор вторить своїй компаньйонці, стверджуючи, що каблучка або браслет ювелірного бренду завжди змушує його почуватися особливим протягом усього дня. Для бренду David Yurman Генрі – втілення пристрасті та мужності ідеального чоловіка. 

«Немає нічого кращого відчуття, коли ти готуєшся до вечірнього виходу, і одягаєш щось, що змушує почуватися на мільйон доларів». 

Для рекламної кампанії Йоханссон і Голдінг сфотографували відомий фешн-фотограф Лахлан Бейлі: стиль Йоханссон для її фотосесії створювала Анастасія Барб’єрі, а Голдінга — Джордж Кортіна. Компанія «Підіди ближче» також є першою, створеною під керівництвом нового президента компанії – Евана Юрмана, чиї батьки-креатори, Девід та Сібіл, вперше створили бренд понад чотири десятиліття тому – у 1980 році.