І сама знялася у головній ролі рекламної кампанії капсули.
Цього разу вражати оригінальну колекцію вирішила Бейонсе, створивши капсульну лінійку для бренду Ivy Heart. Єдине, що привертає увагу до цієї новини, це те, що колекція не проста, а створена в колаборації з Adidas. Тепер найромантичнішу пору року можна провести в компанії зі зручними та атмосферними образами.
Головними героями рекламної кампанії стали співак Трой Сіван, фотомодель Тайсон Бекфорд та актриса Карруч Тран. Звичайно, останнє надходження насичене червоними та рожевими виробами, створеними як з латексу, так і з велюру та сітки.
Серед ключових моделей є і латексні легінси (130 доларів), і комбінезони (140 доларів), і в’язані гольфи, і образи з геометричними плечима, які продемонструвала сама 40-річна виконавиця.
Читай також: Як нова екранізація “Смерті на Нілі” стала нічним кошмаром будь-якого піарника
Що ж до класичного одягу для активного відпочинку, то в лінійці представлені шорти для занять спортом, легінси, вітровка, а також бомбер.
Серед забавних аксесуарів привертають увагу високі рукавички для походу в оперу (звичайно, з латексу), а також хутряний рюкзак у формі серця — для тих, хто хоче вивести своє побачення на наступний рівень.
Також у колекції є і нові пари взуття: кросівки у яскраво-рожевому кольорі, мюлі із загостреним мисом, а також криваво-червоні босоніжки.
Оскільки ціни досить доступні, а розмірний ряд не обмежується модельними запитами, переконані, для багатьох вибір подарунка на 14 лютого став більш очевидним.