UA
RU

Small Talk: дизайнер Ксенія Шнайдер про sustainability

Редагувати переклад
Український дизайнер Ксенія Шнайдер розповіла про моду та розумне споживання в інтерв'ю Marie Claire.

Ксенія Шнайдер 1

Ваш бренд і, зокрема, ваші джинси, всіма улюблені не лише завдяки якості та крутим фасонам, а й завдяки екологічності. Виробництво речей, які будуть використовуватися протягом тривалого часу, щоб заощаджувати ті самі 200л води, необхідні для виробництва однієї пари джинс — дуже класний, але такий не урбаністичний підхід. Як філософія бренду уживається з галасливими та брудними вулицями мегаполісів? 

Для мене немає жодної суперечності між тим, щоб жити активним життям у місті та відповідально ставитися до природи та навколишнього середовища. Мені здається зараз не може бути ніякого сучасного дизайну (чи то архітектура, мода, предмети, тощо), зробленого без продумування мінімізації шкоди. Усі найактуальніші та передові речі сьогодні неодмінно з додатком «еко», «органік», «переробка» — і це не просто маркетинг, це вже частина нашого життя. 

Які трансформації вам доводилося переживати під впливом зростання міст і всіх з цього випливають на кшталт прискорення темпів життя, зростання соціальної та економічної нерівності, зміни споживчої потреби?  

За нашими даними, наші основні клієнти — молоді жителі великих міст. Це люди, які рідко сповільнюються, люблять враження, сучасне мистецтво і водночас вони гостро відчувають усі тренди світу, що змінюється — вони першими готові вийти на боротьбу з нерівністю чи забрудненням. Я відчуваю велику відповідальність, працюючи саме для такої аудиторії. І сама її частина, з самого народження я живу у великих містах.

Ксенія Шнайдер

Як вам здається, урбанізація — все ж таки погано чи добре? Зокрема, як вона та її наслідки відбиваються на світі моди? З одного боку, з'являються тренди на еко та тривале використання речей, з іншого боку у країнах з низьким та середнім ВВП зростає попит на мас-маркет та швидке споживання. 

Я не оцінюю урбанізацію так категорично, у всьому можна знайти свої плюси та свою красу. Але я вважаю абсолютно несправедливим те, що зараз можна купити сорочку за ціною сендвіч у модній кав'ярні. Одяг дуже знецінився. Вона продається нижче вартості тих зусиль та ресурсів, які витрачаються на її виробництво. Я проти швидкого споживання, проти швидкої моди та проти таких низьких цін на одяг у мас маркеті. Тому що такі низькі ціни виростають із дуже низької оплати праці людей, задіяних у промисловості.

Як ви бачите місто майбутнього? І який одяг вибирають його мешканці? 

Я думаю, всі ми приходимо до розуміння того, що нам важливо бачити небо над головою, нам важливе чисте повітря, дерева і рослини і тому міста майбутнього будуть більше схожі на супер-прокачані села, ніж на супер-прокачані міста. Я думаю все зводитися до простоти та природності. Жителі таких міст, як і раніше, любитимуть моду, але сподіваюся, що зміна трендів сповільнюється і люди навчатимуться дорожити красивими речами довше одного сезону.

Автор: Ксенія Ковальова

Фото надані прес-службою

Статті на тему