UA
RU

Софія Євдокименко – особа рекламної кампанії нового сезону MBKFD

Редагувати переклад

Менше місяця залишилося до старту 14-го сезону Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, який не лише розширив свою географію (крім основного подіуму в КВЦ «Парковий», покази та презентації пройдуть ще більш ніж на 20 локаціях), а й збільшив кількість днів. Цього разу свої колекції дизайнери представлятимуть упродовж п'яти днів – з 1 по 5 лютого.

Окрім звичного списку учасників, результати своєї роботи на головному подіумі Mercedes-Benz Kiev Fashion Days вперше покажуть бренди Alonova, Navro, Katerina Kvit, T. Mosca, Rotsaniyom (Thailand) та Elena Rial (Spain). Також від групових показів до основної програми перейшли WeAnnaBe, Jiri Kalfar (Czech Republic) та Helena Art. А платформа Fashion Scout Kiev за традицією познайомить гостей із молодими дизайнерами з України та світу.

Як зазначає засновник та креативний директор MBKFD Дар'я Шаповалова, основною темою нового сезону знову стане розвиток діджитал-технологій. Але цього разу із прицілом на соціальні мережі як один із головних інструментів просування наших дизайнерів закордоном.

Першими своє бачення цієї концепції вже показали Діма Чаюн та Антон Якшин із дизайнерського дуету CHAKSHYN. Вони створили лук для першого кадру рекламної кампанії Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, який приміряла на себе Софія Євдокименко, і продовжили ідею на стадії пост-продакшену фото, доповнивши звичне презентаційне зображення імітацією листування з WhatsApp.

кампанія

До речі, це не єдиний знімок із рекламної кампанії. Організатори MBKFD обіцяють вже найближчим часом показати інтерпретацію тієї ж ідеї від ще одного дизайнера, ім'я якого поки що тримається в секреті.

Статті на тему