UA
RU

Цілком таємно: дискретність як новий модний тренд

Редагувати переклад

Вдосталь награвшись у логоманію, мода переходить у режим «цілком таємно».

У аксесуарів Jil Sander зараз немає не лише розпізнавальних знаків, але й імені дизайнера – його тепер теж зберігають у секреті.

У аксесуарів Jil Sander зараз немає не лише розпізнавальних знаків, але й імені дизайнера – його тепер теж зберігають у секреті.

Снайпопулярнішим словом на нещодавній презентації нової колекції Louis Vuitton у київському магазині, поряд із «історією», «якістю» та «легендою», стала «дискретність». Модний Дім, який відомий багато в чому завдяки своїй відомій монограмі з логотипом, свідомо відмовляється від цієї показної інформативності і переходить на інший рівень під кодовою назвою «хто знає – той зрозуміє».

.Поєднання двох заповітних букв LV, які, за законами маркетингу, повинні викликати благоговіння, тепер не виставляють напоказ, а приховують - або елегантно ховаючи їх під шкіряною відкидною накладкою, як у сумці Капуцини, або іронічно маскуючи у слові love на замшевих сліперах.

.Такі секрети Полішинеля зараз зустрічаються практично у всіх провідних марок - у відповідь на навмисну ​​логоманію минулого сезону, коли ярлики були щедро навішані скрізь, де вільне місце. І причина не тільки в тому, що восени дизайнери радять нам заспівати моді 90-х I Will Always Love You і на прощання помахати їй услід рукою. Незважаючи на те, що логоманія була «на ура» зустрінута просунутими fashion-інсайдерами, у нашій модній реальності ще свіжі спогади про «Хермес», «Версейс» та «Гівенчі», і багато хто до такої іронії виявився просто не готовим. До того ж, у світі, де комп'ютер знає про тебе все, загадковий флер стає все популярнішим, і кому, як не модним Будинкам, реагувати на тенденцію?

. Проти цього немає сенсу: секрети в шафі нікому не завадять. Особливо з гарним логотипом (але лише на внутрішній стороні).

Статті на тему