UA
RU

Твориці бренду LUVI про чесність із собою, зіркових клієнтів та Євробачення

Редагувати переклад
Ми поговорили зі творцями українського бренду LUVI, дизайнерами Людмилою Седляр та Вікторією Заграфовою про те, що для них означає творчість і як працювати з такими зірками як Тіна Кароль, Макс Барських, Ольга Фреймут та іншими. 

Творці бренду LUVI про чесність із собою, зіркових клієнтів та Євробачення-Фото 1

— Що для вас означає бути творцями? 

— Бути творцями це любити те, що ти робиш і не мислити своє життя без реалізації своїх ідей. 

- За що ви любите та не любите свою роботу?

— Нам подобається весь процес від початку ідеї до її реалізації. А про не кохання — це коли є конкретне завдання і немає простору для творчості (усміхаються). Тоді може статися замикання та ідея не захоче виходити в люди (сміються)Але це правда «не наше» і зараз такі моменти практично не трапляються. 

Читайте також: НА ЗАВИСТЬ КІМ: ЯК УКРАЇНКИ ЗАПУСТИЛИ БРЕНД МІНІМАЛІСТИЧНОГО СПОРТИВНОГО ОДЯГУ

- Який успіх у вашому розумінні?

Успіх це коли ти можеш вибирати. З ким працювати, коли та як. Це – свобода!

- Постійно продукувати нові ідеї та шукати нові шляхи втілення своїх задумів, при цьому залишатися в рамках ДНК бренду – наскільки це є посильним завданням? Як справляєтесь?

— Безумовно, це посильно, і нам це вдається (усміхаються). Ми вважаємо, що для цього просто потрібно постійно перебувати в процесі і бути чесним із собою та з оточуючими, а також вдячними. 

Творці бренду LUVI про чесність із собою, зіркових клієнтів та Євробачення-Фото 2

- Як відзначаєте перемоги? Чи є у вас особливі ритуали?

— Наші перемоги належать усьому колективу, тому наш головний ритуал — прийти з ранку на роботу і сказати: «Ви бачили це? Це ж неймовірно красиво! Так, ми самі себе хвалимо (усміхаються)

- Яка річ LUVI є для вас знаковою?

— Все, що ми зробили, веде до наслідків, до створення чогось нового. Тому для нас важливо все, що було зроблено. Це про цілісний шлях, а не окрему історію. 

- Серед ваших клієнтів половина українського шоу-бізнесу: Тіна Кароль, Світлана Лобода, Макс Барських, TAYANNA, Ольга Фреймут, Алан Бадоєв, Ассоль та багато інших. Як працювати із зірковими клієнтами? 

- Ми дуже любимо талановитих людей! Працювати з ними — це задоволення, а також дуже важливий результат нашої роботи. Це завжди новий виклик нам. 

Читайте також: ЯК УКРАЇНСЬКІ І СВІТОВІ ЗНАМІНОСТІ ПІДТРИМУЮТЬ ЕКРУХ

[mc_gallery id=512179]

- Ви уважно стежите за порядком денним в українському шоу-бізнесі, наприклад, у 2017 створювали костюми для ведучих Євробачення. Цього року ваша підопічна на конкурсі – Ассоль. Яким чином виступить співачка? Яка історія стоїть за створенням її вбрання?

— Цього року ми створили для Ассоль сукню для Нацвідбору на Євробачення. Воно було створено з шовкових тканин, що летять, білого кольору. Перед створенням ми виявили одну загальну нам хвилюючу тему: забруднення планети і неусвідомленого споживання. Ми багато говорили про це і вирішили, що білий колір – це колір чистоти та можливості почати все спочатку. Ніколи не пізно зупинитися і замислитися над усім, що ми робимо. Саме така ідея допомогла нам відтворити образ Ассоль для пісні Save it. 

- Які у вас творчі плани на 2020 рік?

- У нас завжди є плани (усміхаються). І скоро ви побачите їх втілення, тому чекайте на сюрпризи!

Статті на тему